denton88
Użytkownik
- Samochód
- japoński
Swoją drogą nie widziałem jeszcze przewodów elastycznych co wytrzymują tylko 2 lata, ani takich co mają 20 i nadal są dobre, ale pewnie mało widziałem , ale jak trzymają tak długo to gratuluje przewodów. Sam miałem w starym vw ori przeguby, które miały ponad 20 lat, niepopękane gumy i nadal nie miały luzów (ponad 600kkm nalotu... ). Jakbym na własne oczy nie widział to bym nie uwierzył. Ale widziałem też ori drążki kierownicze bez absolutnie min luzu na jabłuszkach, ale zbieżności już nie dało się ustawić tak się zatarły. Palnik + 3 mechaników na nich wisiało i nic... trzeba było wymienić bo się nie obracały. Tak więc wszystko możliwe.
@soszo producentów przewodów w oplocie jest duży wybór, konstrukcja przewodu też bywa różna. Najpewniejsze HEL, chociaż innych producentów nie używałem więc nie mam porównania.
Sam zakładałem w zeszłym roku tarcze brembo (takie sobie zwykłe wentylowane, ale mało korodują i cena przystępna) i klocki ate, nowe prowadnice, blaszki, płyn i jest cacy. Jeszcze mnie czeka regeneracja tylnych zacisków o zgrozo
@soszo producentów przewodów w oplocie jest duży wybór, konstrukcja przewodu też bywa różna. Najpewniejsze HEL, chociaż innych producentów nie używałem więc nie mam porównania.
Sam zakładałem w zeszłym roku tarcze brembo (takie sobie zwykłe wentylowane, ale mało korodują i cena przystępna) i klocki ate, nowe prowadnice, blaszki, płyn i jest cacy. Jeszcze mnie czeka regeneracja tylnych zacisków o zgrozo