Selection
Użytkownik
- Samochód
- Seat Ibiza 1,4 16V 2014r. CGGB
Trochę nie kumasz bazy, o co tutaj w ogóle chodzi...
Hobbystycznie zajmuje się serwisem motocykli i jest to trochę więcej niz 10 śrub..... ale to pewnie wiesz.Jeżeli uważasz, że potrzebujesz narzędzia z wysokiej półki, żeby dokręcić 10 śrub w roku, to tylko Twoja decyzja.
Ja uznałem, że taki klucz będzie dla mnie odpowiedni i taki kupiłem....
I tak jak zauważyłeś, to była moja decyzja i tu się zgadzamy - wyjątkowo...
W życiu by mi do głowy nie przyszło, żeby oceniać twój wybór. Kupiłeś takie klucze jakie uważałeś za stosowne i tobie potrzebne..... więc chyba sam rozumiesz.....Ja robię serwisy motocykli tańszymi kluczami,
, że nie o to tu chodzikupowanie najdroższych gratów nie zrobi z nikogo profesjonalisty i mechanika
Nawet będąc specjalistą w jakiejś dziedzinie, jako elektryk, mam narzędzia i mierniki po kilka tysięcy, ale mam też takie za kilkadziesiąt złotych, nie wymagam od nich zbyt wiele, bo korzystam z nich raz na ruski rok i spełniają w 100% swoje zadanie.
Tu już piszesz jak człowiek..... i też się z tym zgadzam.
Szczerze to nie wiem. Jak sam pewnie wiesz, skoro korzystasz z serwisówek, tam masz podany konkretny moment i ja z takim dokręcam. Nawet napęd w motocyklu, śrubę spustową oleju i wiele wiele innych - prawie wszystkie. Prywatnie mam moto szosowe, cross i enduro - pewnie masz wiedzę ile razy trzeba w wyczynowych motocyklach zaglądać do silnika w sezonie jeśli chodzi tylko o sam serwis, o remoncie nie wspomnę - dlatego uznałem, że w moim skromnym przypadku, tani klucz proxxon będzie ok.serio uważasz, że te 5 niuta w te, czy tamte w jakiś sposób coś uszkodzi?
Tak, właśnie takim kluczem dla mnie jest proxxonAkurat dałeś dobry przykład, że można kupić towar połowę taniej, równie dobrej jakości, tylko bez fajnego znaczka i naklejki na opakowaniu
Skoro autor tematu prosi o pomoc w wyborze klucza, to można mu pomóc tak samo jak w temacie oleju do silnika - podać przykłady różnych cenowo i jakościowo kluczy a decyzję co kupić, podejmie autor.
Post automatically merged:
Masz na myśli oryginalną serwisówkę czy jakiś "zamienny program" ? po2, w serwisie grupy VAG, przy większości napraw, nawet przy wymianie tulei w wahaczach, wymieniają śruby i nakrętki na nowe - takie jest zalecenie.Stawiam dobrą flaszkę temu, co dokręci zgodnie z serwisówką
U przeciętnego mechanika śruby, poza oczywistymi przypadkami jak rozrząd, głowica itd., śruby się wymienia dopiero jak się ukręci lub pęknie. Także z tym dokręcaniem to też jest różnie.
Last edited: