Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
został mocno zmodyfikowany wydech co znacząco poprawia przepływ spalin. Spaliny szybciej opuszczają komory spalania wiec silnik marnuje mniej mocy na ich wypchniecie w dodatku polepszając reakcje turbiny, ktoyra tymi spalinami jest napędzana
Ja dzisiaj jadąc do pracy 23 km nie udało mi sie nagrzać płynu chlodzacego do jego optymalnej temp
Nieprawda w turbo możesz sobie nawet rurę setkę zamontować po prostu po pewnym przekroju zwiekszanie go już nic nie da ale EOT bo nie o tym jest tematTak, tylko też nie można przesadzić w drugą stronę chyba? Wydech musi być skalkulowany, a raczej jego przepustowość, prawda? Nie można sobie wsadzić tuby basowej, bo to też przyniesie odwrotny efekt.
Czy nie zauważyłeś większego zużycia paliwa?Pierwsze 3 kreski pojawiły sie po 4 km, głównej 4 się niestety nie doczekałem
Czy nie zauważyłeś większego zużycia paliwa?
Zasada nie dotyczy Renault. Dla przykłądy Megane 3 RS przed i po lifcie wskazówka stoi w innym miejscu mimo, iż oba mają temp. otwarcia termostatu taką samąPytam, bo nie wszystkie auta wskazują prawidłową temperaturę cieczy po środku skali.
U Ciebie nagrzewa się szybko bo tylko do 75 stopni, taką temperaturę otwarcia ma termostat w Clio RS@Zielony34 u mnie tez stosunkowo szybko sie nagrzewa, ku mojemu zaskoczeniu nawet w temperaturze blisko 0. U
żwawiej wkręca się na obroty