Pedros
Użytkownik
- Samochód
- VW PASSAT CFGB
Skoro takie zabezpieczenia robią czy to oznacza ze Lotos jest podrabiany?
Znikanie norm to nic złego. Być może posługiwanie się nimi to zbędny koszt - produkt idzie w kierunku uniwersalnego oleju „nie C3” obejmującego tylko najbardziej rygorystyczne normy, które de facto zawierają w swoim zbiorze inne, mniej precyzyjnie zdefiniowane normy.
Np. 229.5>502.00 itp.
Obecnie oficjalnie tak to wyglada:
Brak RN700/710 to raczej zdrowe podejście bo:
Na wykresie RN700 i RN710 posiada te same wartości.
Znikanie norm to nic złego. Być może posługiwanie się nimi to zbędny koszt - produkt idzie w kierunku uniwersalnego oleju „nie C3” obejmującego tylko najbardziej rygorystyczne normy, które de facto zawierają w swoim zbiorze inne, mniej precyzyjnie zdefiniowane normy.
Np. 229.5>502.00 itp.
Obecnie oficjalnie tak to wyglada:
- VW 502.00
- VW 505.00
- BMW LL-01
- GM LL -B- 025
- MB 229.5
Post automatically merged:
Brak RN700/710 to raczej zdrowe podejście bo:
Na wykresie RN700 i RN710 posiada te same wartości.
Last edited: