• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

LPG - dyskusja ogólna

No ale regulacja hydrauliczna też się może skończyć po 150 tyś? Czy to nie możliwe?
Problem raczej polega na braku wykonania regulacji, a nie na braku/ końcu zakresu regulacji. Różnice luzu zaworowego są rzędu dziesiątych części milimetra, W przypadku manualnej regulacji, śruby regulacyjne mają zapas ok. centymetra ponad nakrętki kontrujące. Nie jest realne takie zużycie części zawór, popychacz, krzywka. Myślę że do ich uszkodzenia mógł doprowadzić brak właściwego smarowania, którego efektem było zatarcie.
 
Wiem tylko, że auto miało przebieg 200tyś na gazie 120tyś i głównie jazda autostradowa duża temperatura i rano słychać już ostro popychacze kolega z forum Toyoty twierdzi że zawory się wypaliły. Dodatkowa rano na zimnym nierówna praca niskie obroty silnika wypadanie zapłonów.
 
Last edited:
Landi Renzo to g****. Jak zakładać gaz to STAG lub KME - nasze dobre polskie firmy. No i najważnieszy dobry gazownik. Fabryczne instalacji Landi to porażka. Poza ASO żaden gazownik się nie podepnie do centralki bo sterownik jest zablokowany. Wtryski czy reduktor w kosmicznych cenach. Znajomy miał fabrycznie Landi w Octavii II. Po około 120k km padły wtryski. Niewiele drożej wyszła modernizacja instalcji ( Reduktor, wtryskiwacze i centralka STAGa) niż wtryski Landi bo trzeba było robić w Skodzie bo nikt się tego nie chciał podjąć.
 
Back
Top