Cześć Panowie
Zarejestrowałem się na tym forum bo widzę że jest tu sporo osób z dużą wiedzą a internet w przypadku mojego auta nie pomaga. W Polsce nikt nic nie wie w USA piszą głupoty.
Do rzeczy pacjent to mercedes C63 AMG w204 6.2L V8 z 2012r seryjnie 457KM obecnie po odblokowaniu 520KM. Producent zaleca normę 229.5. Fabrycznie miał zalewany Mobil 0w40 ale obecnie jego skład jest gorszy i sam Mobil go nie podpisuje pod ten samochód.
Stosowalem Liqui Moly 5w40 LEICHTLAUF HIGH TECH ale na nim samochód miał głośne zimne starty i nie podobał mi się jego ciemny kolor.
Obecnie przeszedłem na Motul 5w40 X-clean i w sumie jest ok do normalnej jazdy poza tym że słabo znosi temperatury a w tym aucie panują bardzo wysokie. Olej po kilkuminutowej jeździe na max osiąga nawet ponad 130 stopni a 125 bardzo szybko. We wcześniejszych moich autach M3 różnych generacji ciężko było dojść do 120 a tam były 10w60.
W AMG po kilku takich nagrzabiach w okolice 130 stopni Motula muszę wymienić bo mam wrażenie że jego właściwości zmniejszają się drastycznie pojawiają się głośne zimne starty i ubytki czego wcześniej nie ma.
Potraficie polecić coś lepszego pod takie auto?
Cena nie ma większego znaczenia Millers odpada bo testowałem go na M3 i było tak jak tutaj z Motulem nowy chronił świetnie ale wraz ze zużyciem właściwości leciały na łeb na szyję. Nie ufam tej firmie.
Z góry dzięki za pomoc.
Zarejestrowałem się na tym forum bo widzę że jest tu sporo osób z dużą wiedzą a internet w przypadku mojego auta nie pomaga. W Polsce nikt nic nie wie w USA piszą głupoty.
Do rzeczy pacjent to mercedes C63 AMG w204 6.2L V8 z 2012r seryjnie 457KM obecnie po odblokowaniu 520KM. Producent zaleca normę 229.5. Fabrycznie miał zalewany Mobil 0w40 ale obecnie jego skład jest gorszy i sam Mobil go nie podpisuje pod ten samochód.
Stosowalem Liqui Moly 5w40 LEICHTLAUF HIGH TECH ale na nim samochód miał głośne zimne starty i nie podobał mi się jego ciemny kolor.
Obecnie przeszedłem na Motul 5w40 X-clean i w sumie jest ok do normalnej jazdy poza tym że słabo znosi temperatury a w tym aucie panują bardzo wysokie. Olej po kilkuminutowej jeździe na max osiąga nawet ponad 130 stopni a 125 bardzo szybko. We wcześniejszych moich autach M3 różnych generacji ciężko było dojść do 120 a tam były 10w60.
W AMG po kilku takich nagrzabiach w okolice 130 stopni Motula muszę wymienić bo mam wrażenie że jego właściwości zmniejszają się drastycznie pojawiają się głośne zimne starty i ubytki czego wcześniej nie ma.
Potraficie polecić coś lepszego pod takie auto?
Cena nie ma większego znaczenia Millers odpada bo testowałem go na M3 i było tak jak tutaj z Motulem nowy chronił świetnie ale wraz ze zużyciem właściwości leciały na łeb na szyję. Nie ufam tej firmie.
Z góry dzięki za pomoc.