• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Motoryzacyjne ciekawostki

Nazwanie tego samochodem to tak jak nazwać Fiorino autobusem.
 
Nazwanie tego samochodem to tak jak nazwać Fiorino autobusem.
To tu masz prawdziwy samochód jedynie słusznej marki. Ciekaw jestem jakby to upalać na rondzie :D
 

Attachments

  • BMW_Isetta_gelb.jpeg
    BMW_Isetta_gelb.jpeg
    191,7 KB · Odwiedzin: 33
Chyba nie chcesz powiedzieć, że myślimy o tym kraju który ma rozwinięty przemysł motoryzacji spalinowej, który deko odstaje w "wyścigu zbrojeń" i w którym może istnieć pewne 'lobby', któremu zależy na utrzymaniu status quo?
I dobrze, niech lobbują status quo niezależnie od własnych pobudek, bo to jest w interesie większości kierowców, szczególnie w Polsce. A na pewno w moim, bo ja poniżej 6 cylindrów już schodzić nie zamierzam.
 
W moim w sumie tez, czekania jak na ponizszym filmie bym nie zniosl, a moze i nie wytrzymał psychicznie.

Wiem, ze Admin ostatnio ostrzegal przed wrzucaniem filmików, obiecuje, ze jest to moj ostatni wrzucony.
 
Za każdym razem, tak se myślę: nie szkoda wodoru tak ordynarnie przepalać? ;)
 
No nareszcie coś innowacyjnego:


Zamiast agregatów prądotwórczych montowanych na tylnym zderzaku czy w formie przyczepy, paneli fotowoltaicznych na duchu... swoisty powerbank ! Na przyczepie, więc zawsze dostępny no i mobilny. Szkoda, że nie jest lżejszy, no ale cóż. Inwencja się liczy. Jednak plecakowe zasilanie urządzeń akumulatorowych poza kłopotem dla kręgosłupa operatora ma więcej korzyści.
 
To troche jak loty w kosmos. Rakiety musza miec ogromną moc przede wszystkim, zeby udźwignąć paliwo, ktore je napędza....
Na ziemii to marnowanie energii.
 
Moim zdaniem ściema jak diabli. Po pierwsze, nie ma możliwości ładowania baterii w czasie jazdy, więc podłączenie tego do baterii to rzeźba, po drugie to tykająca bomba, bez homologacji, należytej obudowy dla pakietu baterii, zabezpieczenia przed wilgocią, etc.
 
Elektryki muszą mieć wymienne kompatybilne baterie lub muszą się ładować góra w 15 minut. W obecnym stanie elektimobilność długodystansowa to jest śmiech na sali. Sieć trakcyjna dla ciężarówek powstaje w bólach na autostradzie A5 w de między Frankfurtem, a Bazyleą ale w takim tempie jak dotychczas zajmie im to jeszcze z 25 lat zanim połącza te dwa miasta.
 
Takie rzeczy to i dwadzieścia lat temu były, tylko akumulatory zwykłe...
Kolejna z karykatur samochodu na baterie ;)
 
Na "krancówkach" w Hiszpanii widzę ładowarki autobusów "od góry".
W milionerach dowiedziałem się, że tak się mówi tylko w Łodzi 😉
 
Jak nie- ładuje się bateria wbudowana w samochód.
Kolejny raz wyrwałeś coś z kontekstu. Jak się ładuje w czasie jazdy? Jest podłączone do gniazda ładowania, bez naruszenia ciągłości fabrycznego układu, czy jest zdrutowane do pakietu akumulatorów w samochodzie?
 
Z czego ta bateria powinna się ładować? Z odzysku energii kinetycznej przy hamowaniu. Wystarczy na to z nawiązką aku 1kWh, więc ładowanie baterii na przyczepce nie ma sensu.
 
No nareszcie coś innowacyjnego:

Sprostowanie do tej przyczepki z baterią.
 
Mówiłem, że to ściema, bo nie ma możliwości ładowania baterii podczas jazdy - jazda z podłączonym kablem, a inna ingerencja wymaga już solidnej rzeźby i ma mało wspólnego z bezpieczeństwem 😉
 
@Triumphator ale zawsze mozna stanąc w szczerym polu i na postoju załadować sie z przyczepki/powerbanku
 
Sprostowanie do tej przyczepki z baterią
Mnie to nie dziwi, bo w absolutnie żadnym tekście i filmiku żadnego polskiego dziennikarza nie ma krzty zrozumienia funkcjonowania hybryd Hondy. Pertyn pitoli o historii świata, a nie ogarnia podstaw. Niestety - 5 nowych zdań pod rząd kończy pojemność mózgu każdego polskiego dziennikarza motoryzacyjnego.
 
Back
Top