nano
Użytkownik
- Samochód
- Subaru XV 2.0i-S
Zgadza sie - odpowiedni nacisk, predkosc (60Hz) i powierzchnia trca/wspolpracujaca nawet dla ON wytworza film smarny.
Ty masz w silniku:
- mala lepkosc (-)
- male obroty (automat trzyma 1500 przy spokojnej jezdzie?) (-)
- duze naciski (-)
- dosc znaczne powierzchnie trace/wspolpracujace. (+)
Czyli warunki idealne do zatarcia silnika.
Predzej czy pozniej taka eksploatacja doprowadzi do przyspieszonego zuzycia - 20-30 tys km?
Natomiast sam pomysl z olejem o b.duzym VI jest genialny. KV100 dla SAE20 we wspolczesnym TGDI to "standard", nie powoduje nadmiernego zuzycia.
To trzeba testowac. Jak masz ochote i wole, to tylko kibicowac!
PS
Ja do Subaryny (2.0GDI) wybralem Eneosa 0w20, czyli cos co tutaj proponuje i trzymam sie go dopoki bedzie dostepny.
Ty masz w silniku:
- mala lepkosc (-)
- male obroty (automat trzyma 1500 przy spokojnej jezdzie?) (-)
- duze naciski (-)
- dosc znaczne powierzchnie trace/wspolpracujace. (+)
Czyli warunki idealne do zatarcia silnika.
Predzej czy pozniej taka eksploatacja doprowadzi do przyspieszonego zuzycia - 20-30 tys km?
Natomiast sam pomysl z olejem o b.duzym VI jest genialny. KV100 dla SAE20 we wspolczesnym TGDI to "standard", nie powoduje nadmiernego zuzycia.
To trzeba testowac. Jak masz ochote i wole, to tylko kibicowac!
PS
Ja do Subaryny (2.0GDI) wybralem Eneosa 0w20, czyli cos co tutaj proponuje i trzymam sie go dopoki bedzie dostepny.
Last edited: