Odrazu powiem, że wygląda to słabo,mówię o moich umiejętnościach.
Tu o sprzęt chodzi bardziej , nalanie oleju to pikuś , można było jeszcze odtłuścić tory , oleje miały by trudniej . Ale faworyt wygrał chyba .
Co myślicie o teście przelewania oleju?
Przelewanie będzie widać (próbówki) , ale jak spływa po ścianie , czy na ile na niej zostanie , to chyba trudne do pokazania innym będzie .
Osobiście mrożąc w próbówkach ( bodaj 16x10 ) , trzy oleje w tym RP ,zauważyłem że po drugim przechyleniu , olej ten wolniej wracał na dno . Czyli pierwsze i był szybszy , ale kolejne przechylenie w drugą i już wolniej spłynął . Czyli dłużej pozostawał na szkle ,ale aby to tak przekazać innym na filmiku , to raczej się nie da .
Tu nie chodzi o zrobienie z oleju bryły stałej , tylko jak ja tak robiłem to zasady były takie , ta sama temp. to samo miejsce w lodówce ,pod tym samym kątem przechylenia , te same ilości . Sprawdzałem który 10W Motul/RP szybciej dopłynie na dno .Jeśli test był na długości 13cm i było 5s różnicy średnio , to w kanałach silnika jest chyba dłużej niż 13cm .
Piszecie że takie warunki nie występują w silnikach OK . Ale jeśli któryś olej w takich warunkach , płynie szybciej to taka różnica nie przełoży się na dosłowne płynięcie w mrozy w silniku ?
Coś musi z takich różnic się przekładać , mam uwierzyć że w silniku i tak się zrównają ?