Może gdyby wydłużać interwał do granic możliwości oleju wtedy może olej do lpg wykazał by swoja wyższość.
Ja bym się chętnie zapoznał z badaniami, które pokażą dwa te same silniki jeżdżone od fabryki na odcinku 100 tysięcy i rozebrane w celu przebadania skuteczności. Obawiam się, że nikt o zdrowych zmysłach nie będzie marnował pieniędzy na takie badania, bo są kompletnie bez sensu.
Citroen zaleca oleje Total, a total nie posiada w ofercie oleju stricte do lpg
a C-Elysee wychodziło fabrycznie z instalacjami LPG. Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi...
Forum chyba jednak służy optymalizacji doboru i tego co w tej kwestii można zrobić lepiej.
Dokładnie tak. Więc pasuje ludziom napisać, że takie oleje istnieją i jak chcą, mogą zalewać, ale w konsekwencji w użytkowaniu cywilnym po prawi to jedynie ich samopoczucie.
Kolega pewnie nie robił żadnego voa/uoa więc poleca na zasadzie "jem cukier i mówię że jest słodki "
My jesteśmy "Olejowymi Onanistami" a analiz z Rosyjskiego oil-club się nie czyta, bo Total współpracuje z Rosją. Nie, to nie są żarty. Takie "argumenty" mozna przeczytać na innym forum...
Miałem samochód do tyrania. Na prawdę służył mi na dostanie się z punktu A, do punktu B najtańszym kosztem utrzymania. Instalacja gazowa była źle dobrana, II generacja, strzały w kolektor itp. Doszło do remontu UPG przy 280 tysiącach, gdzie od 220 była instalacja gazowa. Mechanik szedł w zaparte, że zawory będą do wymiany. Okazało się, że silnik w środku nówka. Nie było się do czego przyczepić. Auto było od wiosny, po jesień palone na LPG nawet na zimnym silniku, pompa odłączana. Zastanawiam się dzisiaj, gdzie ta korozja głowicy od LPG...
Samochód był jeżdżony na Mobilu, którego, uwaga NIE BRAŁ ANI GRAMA. Później na Valvoline Max Life [tutaj pewnie nie pobierał oleju, bo nie można Valvo dostać w litrówkach na stacjach benzynowych
]
Tyle w temacie o olejach pod LPG. Kto chce, stosuje, kto nie chce, nie musi i nie ma żadnych praktycznych przesłanek, że coś się z tego powodu stanie. Jak ktoś lubi marketing i broszurki, to na opakowaniach z olejem ma informacje od producenta, że ten olej nadaje się pod LPG. A kolega Cosmo ma prawdopodobnie jakieś korzyści z polecania Motula.