Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jest przynajmniej kilka ciekawych propozycji od Mobila, które w ogóle są niedostępne w Polsce czy nawet w Europie. A szkodaTrochę ubolewam, że na polskim rynku brakuje olejów syntetycznych w lepkości 10W-40 jak Mobil1:
Syntetyk to syntetyk, nie należę do ludzi pałujących się nad pao.To jest "prawdziwy" syntetyk oparty o PAO (co potwierdza chat producenta).
Wiadomo, że PAO to nie jest ósmy cud świata (ja nic przeciwko porządnemu HC nie mam !) , ale dobrze mieć zawsze wybór i wiedzieć chociaż z jakich baz składa się olej, który się zalewa Zwłaszcza jeśli olejów syntetycznych w klasie lepkości 10W-40 na polskim rynku jest tak mało...Syntetyk to syntetyk, nie należę do ludzi pałujących się nad pao.
Zalałem jakiś czas temu Magmę Granit 10w40 z aprobatami m.in API SL/CI-4 i MB-228.5 do starego dużego TDIka. Jak narazie wszystko ok.\
Dość ciekawe. Olej 10W40 syntetyczny w dodatku spełniający normę JASO MA2 więc może być lany do motocykli.
Firma kontrowersyjna, bo blenduje dla Extreme AMG, który jest wielbiony wśród "poszukiwaczy PAO".ktoś ogólnie jeździł na olejach tej firmy
jeździłem E83 na https://venol.de/pl/produkty/syntetyczne-oleje-silnikowe/a-m-g-venol-fully-synthetic-sn-cf-0w-40/ bez zastrzeżeń. W zimie silnik odpalał po nocy jak by był rozgrzany.,ktoś ogólnie jeździł na olejach tej firmy / rozlewni/wytwórni czy co to tam jest w Łodzi
\
Dość ciekawe. Olej 10W40 syntetyczny w dodatku spełniający normę JASO MA2 więc może być lany do motocykli.