Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jak to "wycofali" ? Ja biorę regularnie Shella od 14 lat i nigdy nie mieli folii pod korkiem.Pytałem ostatnio oficjlalnego sprzedawcę na znanym portalu aukcyjnym i nie ma, "wycofali się"
Pozdrawiam,
Sam aktualnie mam zalany Am-l, wcześniej szukałem informacji czy faktycznie jest również na Gtl-u. Niestety nigdzie nie znalazłem takiej informacji.Przecież moje AM-L które miałem poprzednio w silniku mętniało w zamrażarce jak zwykły HC, gdzie inne Shelle na GTL pozostają klarowne. Seria Professional to wg mnie jedynie skok na kasę ze strony tej firmy. Zaufałbym jedynie ECT.
Nie wydaję mi się. To jest po prostu pakiet dodatków czyszczących silnik którym sygnowane są również niższe modele olejów semi synthetic. PP będzie miało AC ale już AC niekoniecznie PP. Kolejna sprawa która mnie ciekawi to to że po co zmieniać logo w produkcie który istniał jako PP ? Z punktu widzenia konsumenta to fanaberia, ale prawnie mogą robić sobie dupochron że to już PP (GTL) nie jest. Mają umowę z VW zamiast castrola może taki był warunek żeby olej ASO był TOP... Nie wiem knuję. Temat śmierdzi tym bardziej że w reszcie produktów loga nie zmienili.Technologia Active Cleansing opiera się na PurePlus.
Namieszali z tymi olejami ,szkoda gadać.@fabian88 z którego roku masz olej? Mój przyszedł w litrówkach, każdy z innego miesiąca 2018 roku. Wg testów na rosyjskim oil-clubie produkcja 2019 w nowej szacie graficznej jest już na GTL i pozostaje klarowna po zamrożeniu. Natomiast zarówno moje 2018 jak i te nowe mają "PurePlus" na opakowaniu.