xtremesystems
Użytkownik
hankook kinergy 4s2W innych sklepach są lepsze ceny
Powiedzmy ze Kumho 333, nexen 330-350, Falken 370-380
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
hankook kinergy 4s2W innych sklepach są lepsze ceny
Powiedzmy ze Kumho 333, nexen 330-350, Falken 370-380
Sorry ale już któryś post czytam o Twoich Debicach i nie rozumiem Ciebie i Twojego postępowania .....Spuściłem trochę powietrza z tych dębic navigator 2,
Masz racje . Skoczyłem szkole bezpiecznej jazdy i moje umiejętności zaprezentowane na trolejach ( pierwsze próby) to śmiech u instruktora . Panowanie nad autem na oponach ślickach i śliskiej nawierzchni powyżej 50 km/h nie wykonalne dla 95% użytkowników.Panowie, na płycie poślizgowej przy prędkości pow. 50 km/h praktycznie nie ma możliwości wyjścia z poślizgu w wyznaczonym torze jazdy.
Polecam raz na kilka lat się przejechać na ww. płytę.
Spuściłem trochę powietrza z tych dębic navigator 2, ciśnienie jest minimalnie mniejsze niż producent auta zaleca i już nie jest, aż tak źle. Rewelacji nie ma, ale dzisiaj padał deszcz ze śniegiem i auto jeździło w pełni poprawnie. Nie miałem żadnych zastrzeżeń. Zastanawiam się czy wtedy jak mi się bardzo źle na nich jeździło bieżnik nie był w błocie i dlatego auto się tak ślizgało na asfalcie.
Ale od kiedy nie sięgnę pamięcią to począwszy od Dębica Frigo ( bieżnik z klocków) to Dębica na śniegu super a na mokrym porażka . Potwierdzają to testyPanie - w drugim wozie mam Dębice HP2 i o ile śnieg jest OK, tak na mokrym kaszana totalna - nie polecił by, nikomu. Właśnie dlatego na zimę zakładam w spaślaku dobre wielosezony, które na wodzie są genialne w porównaniu do większości zimówek.
Życie mi kiedyś taką niespodziankę zafundowało. Jak wracałem w nocy do domu to zrobiła się "szklanka". Jechałem 50 km/h z górki stałą prędkością i nagle zaczęło mnie ustawiać bokiem. Kontrowałem chyba ze 4 razy, myślałem, że się nie uda, ale się udało. Długo się jednak nie nacieszyłem przyczepnością, bo po ustabilizowaniu toru jazdy, jakieś 10 sekund później znowu mnie zaczęło stawiać bokiem (tamten odcinek drogi był bardzo nierówny i jak pisałem było z górki), ale było już dużo łatwiej, bo prędkość była niższa. Co ciekawe, prawo jazdy miałem wtedy jakieś pół roku.Panowie, na płycie poślizgowej przy prędkości pow. 50 km/h praktycznie nie ma możliwości wyjścia z poślizgu w wyznaczonym torze jazdy.
Polecam raz na kilka lat się przejechać na ww. płytę.
u mnie też zrywa tylko w tej sytuacji, w aucie w którym te opony były pierwotnie nie zdarzyło mi się nigdy stracić przyczepności na nichzrywa przy mocnym gazie przyczepność przy ruszaniu ale tylko w tej sytuacji
mieszanka srednia grzecznie mowiac. na UHP2 tak samo przy zczipowanej octavii 1.8tsi (znajomego) na 245hp na lekko wilgotnym asfalcie nie trzymala. ten zakret co mnie bokiem postawilo przy ok 65 na semi , juz przy 50 wyleciala w sina dal (podsterownosc) a laczek byl 235Ja jeździłem na HP2 i nie było tragedii. W szybkich ostrych skrętach na mokrej nawierzchni trochę wyjeżdżał przód, ale w końcu to opona budżetowa.
Producent w przypadku tego modelu dopuszcza ciśnienie z tyłu przy pełnym załadowaniu nawet 3.0 bara. Piszę swoje odczucia, gdyby ktoś chciał kiedyś takie opony, według mnie jak się je kupi w dobrej cenie to do auta z małą mocą będą wystarczające i spokojnie można na nich jeździć cały rok. Na śniegu ich jeszcze nie sprawdzałem. Na upartego mógłbym moim mocniejszym autem nimi jeździć cały rok i by było ok, więc w słabszym aucie jako budżetowe opony sprawdzą się bardzo dobrze, szczególnie jak ktoś nie jeździ w dalsze trasy.Karopir@ piszesz o tych oponach i doktoryzujesz sie jak byś te 1500 km pokonywał tygodniowo . Jak te 1500 km nie jesteś w stanie przejechać przez 4 miesiące to nie ma tematu. To szkoda klikać w klawiaturę nt. Nawigatorów .
jak miałeś takie ciśnienie w oponach to nie dziwi mnie fakt ze się ślizgały . W moim byłym F30 z tego co pamietam bylo niskie ciśnienie w oponach chyba 2 /2.2 atm
w fabii 1.6tdi zrobiony 135/310Jaki Ty masz silnik w tej Fabii?