Michalos12
Użytkownik
- Samochód
- citroen C3 1.4hdi 68km,peuegot 301 1.6 bluehdi 99km
To ja nie wiem w czym jest gorsza wielosezonowa opona w lato od letniej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Różni się stabilnością bieżnika i twardością gumy.To ja nie wiem w czym jest gorsza wielosezonowa opona w lato od letniej
Myślisz, że auto po kilkudziesięciu tysiącach, kilku zimach i łapaniu kilka lat promieni UV opona będzie miała takie ekstra właściwości? W dodatku wymagasz od takiej opony, żeby pracowała w zakresie od -20 do +30 stopni przez tyle czasu? Cytując "w kwestii opon masz niską świadomość" xD@resi ale nie porównuj starej plastikowej opony sezonowej do świeżego wielosezonu. Wystarczy jeden deszcz, aby przekonać się, że miękka guma lepiej klei.
Jak widać.To dopiero 10 letnie muszą być piękne
2018rJak widać.
?2018r
W teście masz. Prawie we wszystkim. Dałem ten link do testu, bo są podane modele opon.To ja nie wiem w czym jest gorsza wielosezonowa opona w lato od letniej
Mieszkam w skandynawi i jakoś specjalnie nie widzę żeby ktoś od tak po 5 latach pozbywał się opony. Bardziej tak jest bo zmieniają auto, inne felgi itp to pozbywają się poprzednich. Dużo opon jest po szkodzie całkowitej auta albo z systemu po leasingowego. Ktoś oddaje auto dealerowi, ten puszczając je dalej zaklada nowe opony.Cała Europa zachodnia i północna jest głupia Dzięki takiej mentalności ludzi, gumiarze co zwożą śmieci z Niemiec i Skandynawii mają chleb, bo tam jak opona ma 5 lat i nawet 8mm bieżnika idzie do kosza, a u nas ludzie biją się, bo przecież to są nówki
Uważam że świeże wielosezonowe, będą lepsze niż stare sezonowe, trzymane 10 lat bo mają wysoki bieżnik.
Znam gumiarza co zwozi opony ze Skandynawii i wszystkie zimówki mają po 5-6 lat, bywają często nawet takie co mają po 7mm bieżnika. Kolega Bodex też kupił rocznik 2016 nie bez przyczyny.Mieszkam w skandynawi i jakoś specjalnie nie widzę żeby ktoś od tak po 5 latach pozbywał się opony. Bardziej tak jest bo zmieniają auto, inne felgi itp to pozbywają się poprzednich. Dużo opon jest po szkodzie całkowitej auta albo z systemu po leasingowego. Ktoś oddaje auto dealerowi, ten puszczając je dalej zaklada nowe opony.
Myślę że to jest naderwanie bieżnika a nie parcenie.Jak widać po zdjęciach mogą mieć nie tylko wyższy bieżnik, ale i wolniej parcieć xD