środek od wysokiego ciśnienia, daj więcej danych odnośnie geometriiI od negatywu tylko środek wyciera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
środek od wysokiego ciśnienia, daj więcej danych odnośnie geometriiI od negatywu tylko środek wyciera
Takie cośśrodek od wysokiego ciśnienia, daj więcej danych odnośnie geometrii
Wydruk z geometrii masz z lutego 2021. Czy po ty pracach sprawdzałeś czy jest ok?przed zimą włożone nowe amortyzatory i sprężyny
Oczywiście że był. Tylko nie mam wydruku.Wydruk z geometrii masz z lutego 2021. Czy po ty pracach sprawdzałeś czy jest ok?
Poza odrobinę za wysokim ciśnieniu z tyłu na tych zimówkach na moje oko jakaś poprawka powinna być wykonana, tylko powtarzam ponownie zakład musi być profi w tym temacie.
w mojej e39, opony tylne ( letnie Dunlop Fast Response ) były podobnie zużyte na środku szerokości bieżnika. Autko jezdziło praktycznie tylko po autostradach, luzów w zawieszeniu brak. Podejrzewam że ten typ tak ma.Przejrzałem zdjęcia używanych tych opon i wszystkie tak wyglądają. Może jest to spowodowane tym, że strona z jodełką bardziej jest podatna przez bieżnik na odkształcenia, a ta z bieżnikiem niepodzielonym wzdłuż zachowuje bardziej sztywność? Może ten typ tak ma?
tak to wygląda u mnie, ten typ tak ma nawet nie zwróciłem wcześniej na to uwagiDzisiaj w końcu założyłem letnie Goodyear Efficientgrip Performance 2:
Zastanawia mnie jedna rzecz, opony napompowane zgodnie z etykietą na drzwiach auta czyli 2.5/2.2 przód/tył z przodu nawet dałem 2.6 i opony wyglądają na niedopompowane.
Tak wygląda przód:
View attachment 11633
Czy to efekt tej miękkiej ścianki bocznej o której tak wszyscy trąbią odnośnie tych opon? Drugie pytanie czy skoro ciśnienia są prawidłowe to zostawić tak i jeździć czy jednak podnieść je jeszcze? Boję się czy nie będzie zjadać brzegów opon jak zostawię tak jak jest. Jak myślicie?
Z ciekaw rzeczy nt. Michelin PA4 Opoeno odrzuciło reklamację z powodu iż opona jest naprawiana. Jedna strona zobaczymy co zrobią z drugą.w mojej e39, opony tylne ( letnie Dunlop Fast Response ) były podobnie zużyte na środku szerokości bieżnika. Autko jezdziło praktycznie tylko po autostradach, luzów w zawieszeniu brak. Podejrzewam że ten typ tak ma.
To ciekawe.no dobra w moim aucie(ford) mam napisane że jak szybsza jazda to większe ciśnienie ?
No coś w tym jest. W takim Koenigsegg Regera producent zaleca do 350km/h pompować 2,3-2,5 bara, ale już kiedy zechcemy pojechać ponad 400km/h to zaleca 3,3-3,6 bara@miro Właśnie odwrotnie, zazwyczaj producenci zalecają przy jeździe powyżej 160km/h pompować ~0,3 bara więcej. Wystrzały opon na autostradach to w większości za niskie ciśnienie i wysoka prędkość, bo właśnie wtedy się taka opona przegrzewa.