Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Czyli auto jest Twoim narzędziem do zarabiania pieniędzy lub w większej części do dojazdu po te piniendze. Nawet bym nie myślał w takim przypadku oszczędzać na oponach, Falkeny wydają mi się absolutnym minimum.Robię rocznie 30 tysięcy, średnio co dwa lata musiałbym zmieniać opony.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Jeździsz to zużywasz. Sezonowe zmieniasz rzadziej ale dwa komplety, na jedno wychodzi.Robię rocznie 30 tysięcy, średnio co dwa lata musiałbym zmieniać opony.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Przeczytaj raz jeszcze co ja napisałem, co Ty napisałeś i zastanów się nad logiką Twojej wypowiedzi.@luckyboy to nie jest do końca prawda, że budżetowe opony nadają się tylko do małych przebiegów w mieście. Moja mama w Volvo C30 ma Micheliny Crossclimate+, a nie tańsze całoroczne, bo jak masz 60+ lat i jedziesz w deszczu po ciemku, to każde 0,5m przy gwałtownym hamowaniu może zdecydować czy auto pozostanie bezwypadkowe, a "kierowniczka" zdrowa.
Dokładnie, dodatkowo wypady weekendowe, jakieś wypady z psem itp. Czasem się zdarzy, że w miesiąc 2000km pęknie. Zdarzyło się mieć większe przebiegi, ale w delegacjach już nie pracuję.Czyli auto jest Twoim narzędziem do zarabiania pieniędzy lub w większej części do dojazdu po te piniendze.
Ja więcej robię w rok, niż Ty w 3 lata, więc argument w tym wypadku średni.3 pełnych latach jazdy mam dalej 7mm bieżnika na Michelin Crossclimate+, w tym czasie auto przejechało jakieś 20-25 tyś. km.
Nie wychodzi na jedno, bo na zimówkach pod dwóch sezonach nie mam śladów zużycia. Wszystko przekalkulowałem i opinii w internecie jest od groma. Wiekszość sprowadza się do tego, że wielosezonówka nie jest dla osób, które jeżdżą dużo, bo mieszanka w szczególności latem, powoduje, że opona szybciej się ściera.Sezonowe zmieniasz rzadziej ale dwa komplety, na jedno wychodzi.