Kaczorek79
Użytkownik
- Lokalizacja
- GA
- Samochód
- VW Golf mk7 1.4 tsi Alfa Mito 1.4 16V
@lukaszewski jak chcesz w tej cenie zimówki do szybkiej jazdy po suchym, to idź w Barumy P5, Dębica jest zdecydowanie bardziej miękka w bieżniku i masz taki efekt pływania niezależnie od ciśnienia opon. Taka ciekawostka, kiedyś do e36 kupiłem na szybko dwie nowe Dębice Frigo 2 i założyłem na tył. Auto przy jeździe 110-120 było trudne do utrzymania na jednym pasie i szczerze, szybciej nim nie jechałem. Kombinowałem z ciśnieniem, było nawet 3 bar dmuchnięte i dalej nic. Po dwóch dniach walki zmieniłem tył z przodem (na tył poszły wtedy jakieś używane Bridgestony) i jak ręką odjął, pojechałem od razu pod dwójkę z przodu na szafie i nic. Sytuacja powtórzyła się w kolejnym aucie, e46, ale na innej marce opon. Kupiłem ją w Radomiu, stała na nowych Michelin Primacy 3 z tyłu i na 3 letnich Michelin Pilot Exalto 2 z przodu. Przy zakupie jechałem autem tylko kawałek, za to podczas powrotu do Trójmiasta była istna masakra. 500 km ciągłej kontroli nad autem. Nauczony doświadczeniem z e36 domyślałem się, że opony tak robią, ale na autostradzie nawet nie było gdzie zjechać na przekładkę kół przód/tył. Następnego dnia sobie zamieniłem i petarda. Nowe Primacy 3 sprzedałem.
@rob_roy Michelin Alpin 5 dostałem w komplecie z BMW f20, opony miały 2 lata i prawie 7 mm. Ogólna przyczepność bardzo słaba, jak dla mnie. Najgorsza była czarna droga w okolicy 4-7 stopni po wcześniejszym sypaniu soli, kiedy wilgoć szła od jezdni, ani trakcji, ani hamowania, ani bocznego trzymania.
@rob_roy Michelin Alpin 5 dostałem w komplecie z BMW f20, opony miały 2 lata i prawie 7 mm. Ogólna przyczepność bardzo słaba, jak dla mnie. Najgorsza była czarna droga w okolicy 4-7 stopni po wcześniejszym sypaniu soli, kiedy wilgoć szła od jezdni, ani trakcji, ani hamowania, ani bocznego trzymania.