Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
4s2 testowałem. Nawet film nagralemZgadza się, te Bridgestone też cienko wypadają na śniegu. Jeśli chodzi o wielosezon to takim moim faworytem jest Hankook kinergy 4s2 lub Goodyear Vector 3gen jeśli bardziej zimowa.
185/60 15 to spory balonPanowie, do dupowozu jak Yaris HSD(175/65R15 84H) wybraliście by zimówki stary model Michelina Alpin A4, który nadal jest produkowany, czy GoodYeara Ultragrip 9+ najnowszy model? Michelinowe Alpin nowsze modele dla obręczy 15" zaczynają się dopiero od rozmiaru 185 a najnowszy model to Alpin A6. Można dać 185 z niższym profilem 60 zamiast 65, ale lepiej, żeby tutaj był "balon" Poza tym zimą im węższa opona tym lepiej. Piszę o markach premium do takiego dupowozu, bo samochód robi mało rocznie km i spokojna jazda, więc opony nawet po 10 latach będą miały dobry bierznik, ale z racji ich starości należy je wymienić na nowe po 10 latach. Stąd w grę wchodzi tylko marka premium. Jakieś większe prawdpodobieństwo, że mają lepsze jakościowo mieszanki i wytrzymają to 10 lat. Wielosezon nie wchodzi w grę.
I jak?4s2 testowałem. Nawet film nagralem
Dobrze na śniegu . Nieźle na mokrym , nieźle na suchym.I jak?
Londyn. Średnio roczne opady to 690mm.Na UK jak najbardziej bo tam pogoda deszczowa natomiast na nasze warunki upały nie polecam
To jest akurat fizyka i jest jak najbardziej prawdziwa. Producent podaje węższy bieżnik dla zimowej.@orzeszpole To nie prawda że im węższa opona zimą tym lepiej, to jest kolejny mit,
Dlatego nie widzę powodu, żeby do tego dupowozu co nawet nie widzi 100 km/h dawać szersze opony z niższym profilem. Co to da w takim samochodzie? Nic poza trochę lepszym wyglądem imho. Rodzice już na emeryturze jeżdżą tym Yarisem po różnych drogach w tym jakieś wioskowe tereny z dziurami w drodze. Tutaj musi być "balon". Chociaż jak napisał @xtremesystems różnica między 65 a 60 jest marginalna.To jest akurat fizyka i jest jak najbardziej prawdziwa. Producent podaje węższy bieżnik dla zimowej.
Puste słowa. Jakieś argumenty, cokolwiek, żeby iść w rozmiar 185 z niższym profilem? Dlaczego LM005? Tak na szybko zerknąłem testy, opinie, filmiki i wychodzi na to, że to świetna opona zimowa, ale w czym ona lepsza od Michelina A4/A6, czy Ultragripa 9? Tutaj bardziej interesuje mnie długowieczność, do tych 10 lat.185/60 bym wolał. Ja bym postawił na Bridgestone Blizak LM005.
Samochód jest garażowany i więcej stoi niż jeździ, więc opona słońca widzi mało. Od tego stania, hybrydowości rdza zjadła tarcze i klocki jak widzieliście fotki w temacie hamulcowym...guma się starzeje ale jak nie widzi za dużo słońca starzeje się o wiele wolniej.
Podejrzewam że nowa 185/60 bedzie równa lub wyższa niż 175/65 używana [też większy profil bardziej siada] . Bo też zależy to od twardości ścianki bocznejDlatego nie widzę powodu, żeby do tego dupowozu co nawet nie widzi 100 km/h dawać szersze opony z niższym profilem. Co to da w takim samochodzie? Nic poza trochę lepszym wyglądem imho. Rodzice już na emeryturze jeżdżą tym Yarisem po różnych drogach w tym jakieś wioskowe tereny z dziurami w drodze. Tutaj musi być "balon". Chociaż jak napisał @xtremesystems różnica między 65 a 60 jest marginalna.
Puste słowa. Jakieś argumenty, cokolwiek, żeby iść w rozmiar 185 z niższym profilem? Dlaczego LM005? Tak na szybko zerknąłem testy, opinie, filmiki i wychodzi na to, że to świetna opona zimowa, ale w czym ona lepsza od Michelina A4/A6, czy Ultragripa 9? Tutaj bardziej interesuje mnie długowieczność, do tych 10 lat.