Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
A jakich używałeś do tej pory ? (te które się zużyły..)x3 4x4 oponki całoroczne się zużyły i muszę się szarpnąć na nowe.
1) Goodyear Vector 4Seasons
2) Bridgestone Weather Control A005
3) Michelin CrossClimate+
Mój faworyt to nr 3.
Żyję na Podhalu, koszty każdej z tych opon są podobne
M CC+ TO NAJGORSZY WYBÓR !Hej i witam wszystkich starych wyjadaczy!
muszę wydać grube hajsy i przychodzę po radę do znajomych olejowych maniaków
x3 4x4 oponki całoroczne się zużyły i muszę się szarpnąć na nowe.
tył 255/45/18 przód 235/50/18 głównie jazda do pracy dziennie 4x 8 km + ew. trasy
Nie mogę za dużo porównać w tych rozmiarach więc na razie myślę o :
1) Goodyear Vector 4Seasons
2) Bridgestone Weather Control A005
3) Michelin CrossClimate+
Mój faworyt to nr 3.
Żyję na Podhalu, koszty każdej z tych opon są podobne
Quatrac pro mam w a4 b8 w rozmiarze 245/40/18, DOT 19, zrobiłem 30 tyś km. .. przy ostatnich opadach śniegu, systemy trochę musiały pomagać ale ogólnie stwierdzam, że dało się bezpiecznie jeździć. W drugim samochodzie, a3 mam Klebery quadraxer 2 w rozmiarze 225 45 17 DOT 20 i zrobione 5 tyś km, i powiem szczerze, że lepiej sobie ta opona radzi niż quatrac. Jeżdżąc na kleberze, czuje się jak na oponie zimowej. Także mogę z czystym sumieniem polecić obydwie opony, ze wskazaniem na klebera.M CC+ TO NAJGORSZY WYBÓR !
na śniegu ślizgają , za. To Goodyear 4season gen 3 trzymają , może ciut gorsze drogi hamowania na suchym id M CC+.
Rozważ najnowsze Vredestein Quartac kierunkowe, mieszanka na polimerach obniża spalanie i wydłuża eksploatację , a w najnowszych testach jest druga tuż za Goodyear gen 3 pierwszy.
Jak jeździłem na aquartac 5 i sobie chwaliłem , 90 tys km na komplecie, zostało 4,5/5 mm.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Quartac Pro to inna opona asymetryczna z przeznaczeniem do dużych suvów , inny bierznik i przeznaczenie i nasz dwa różne auta, głównie masy.Quatrac pro mam w a4 b8 w rozmiarze 245/40/18, DOT 19, zrobiłem 30 tyś km. .. przy ostatnich opadach śniegu, systemy trochę musiały pomagać ale ogólnie stwierdzam, że dało się bezpiecznie jeździć. W drugim samochodzie, a3 mam Klebery quadraxer 2 w rozmiarze 225 45 17 DOT 20 i zrobione 5 tyś km, i powiem szczerze, że lepiej sobie ta opona radzi niż quatrac. Jeżdżąc na kleberze, czuje się jak na oponie zimowej. Także mogę z czystym sumieniem polecić obydwie opony, ze wskazaniem na klebera.
po jakim przebiegu?oponki całoroczne się zużyły
Quartac Pro to inna opona asymetryczna z przeznaczeniem do dużych suvów , inny bierznik i przeznaczenie i nasz dwa różne auta, głównie masy.
Quartac to nowa bez pro i bez 5 , to opona kierunkowa z przeznaczeniem do mniejszych kompaktów czy crossover , i jest dostępna tylko w rozmiarach 15" i 16" . Jako jedyna całoroczna ma zastosowanie zimowe lamele w środkowej części bierznika.
Dlatego napisałem , że Goodyear 4 season w teście był na1 miejscu, 2 miejsce Quartac, a M CC+ 4 miejsce .
A wspomniany Kleber 7 miejsce .
Test opon całorocznych 205/55 R16 - Auto Bild 2020 - Podrogach.pl - Blog motoryzacyjny
Wielu producentów opon twierdzi, że opony całoroczne zapewniają wystarczający poziom bezpieczeństwa nawet przy zmiennej zimowej aurze. Czy jest tak naprawdę? Odpowiedzi na to trudne pytanie starają się udzielić niemieccy eksperci z czasopisma Auto Bild. W tegorocznym teście opon całorocznych...podrogach.pl
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka