murgos
Użytkownik
- Samochód
- FCA & スバル
@Misiek, a jaki typ chłodnicy posiadasz ? Olej-powierze czy olej-woda ?
Jeśli drugi, to masz spory atut w zakresie szybkości nagrzewania.
Kolejny wzrost możesz zyskasz nie uruchamiająć systemu wentylacji na początku pracy silnika
Niska lepkość ma swoje plusy jak i minusy, jak pisze @poziom1989. Tutaj nie ma nic za darmo.
Tak długo jak nie prowadzisz pomiarów swojej jednostki, skupiając się na niskich lepkościach i związanymi z tym założeniami a pomijając inne, Twoje zyski mogą okazać się teoretyczne.
Jeśli drugi, to masz spory atut w zakresie szybkości nagrzewania.
Kolejny wzrost możesz zyskasz nie uruchamiająć systemu wentylacji na początku pracy silnika
Niska lepkość ma swoje plusy jak i minusy, jak pisze @poziom1989. Tutaj nie ma nic za darmo.
Tak długo jak nie prowadzisz pomiarów swojej jednostki, skupiając się na niskich lepkościach i związanymi z tym założeniami a pomijając inne, Twoje zyski mogą okazać się teoretyczne.