• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Akurat manetyzery to może i miały jakiś tam sens w starych rozwiązaniach opartych o gaźniki (były jakieś kiedyś badania na ten temat), ale od czasu wprowadzenia wtrysku i elektronicznego sterowania to już tylko placebo jest, a wręcz nawet może silnikowi zaszkodzić, ergo - olej to magnetyczne goovno, to już prehistoria jest i w obecnych rozwiązaniach jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto
Magnetyzer BYŁ, JEST i BĘDZIE kitem dla naiwniaków. To nie ma prawa działać. Kompletnie nie ma prawa działać. Ani przy gaźniku, ani wtrysku, ani nigdzie.
 
View attachment 9037
Płukanka Mannol 9900
Czy ktoś mądrzejszy ode mnie mógłby się wypowiedzieć na temat składu?

Te dwa związki o mniejszej zawartości to z tego co udało mi się zrozumieć, to detergenty.
Ale co z bazą?
Te destylaty ciężkie parafinowe, obrabiane ropą naftową.
Co to jest w tłumaczeniu dla prostego człowieka?

Ostatnio stałem sie fanem oleistych plukanek i Mannol jest właśnie oleisty ale nie ma polotu do Millersa który tez jest na oleju . Zawszw lepsze to niz nafta, czuje sie z tym bezpieczniej 😅
 
Co w takim razie z resztkami plukanki które mają odparować?

Takie teksty pisane były jakiś czas temu. Potem pojawił się korzystny estrowy ślad po oilem, a zarazem niekorzystne związki po płukance na rozpuszczalniku z budowlanego.
Teraz jest z kolei szukanie tanich/tańszych płukanek na oleju.

Ot taką ewolucję obserwuję w podejściu do plukanek 🙂
 
generalnie jaki czytam forum to się zastanawiam jak mój samochód jeszcze jeździ, lecz po spokojnym przeanalizowaniu wszystkiego stwierdzam że silnik to raczej ciężko zabić;)
 
Ostatnio stałem sie fanem oleistych plukanek i Mannol jest właśnie oleisty ale nie ma polotu do Millersa który tez jest na oleju . Zawszw lepsze to niz nafta, czuje sie z tym bezpieczniej 😅
Z oleistych a w dość niskiej cenie, masz jeszcze płukankę Kleen-Flo 637.
Wyżalałem się kiedyś na jej smród, ale robotę robi bardzo skutecznie.
 
Zakończyłem interwał tygodniowy z płukanką comma. Zrobiłem na niej ok 160 km, silnik nie wybuchł ani się bie zatarł. Płukanka tak samo jak wsześniejsza archoil 2820 nie usunęła nalotu na wałku rozrządu głowicy i pokrywie. Jednak mam wrażenie że po archoilu olej był bardziej brudny mimo krótszego interwału. Także ostatecznie nie polecam tymbardziej że trzeba się trochę napocić żeby ją kupić.
 
ar to inna połka cenowa, ta comma to chyba najtańsza z tych dystansowych
 
@jacekmury1, co to za pytanie ... ?
Przecież to mają być takie same produkty, co w przypadku tych puszkowanych...
Beczka, to kwestia ceny. Jaka - nie wiem.
Ja mam w zapasie 3 puszki Ar2820 i to mi zasadniczo wystarcza.
Silnik "niezapuszczony".
 
Cześć,
Zastanawiam się nad ceramizatorem/cerateciem/jakimś dodatkiem zmniejszającym tarcie, ale chce w tym tygodniu kupić Oilsynca LL i wlać, czy te rzeczy nie będą się wzajemnie wykluczać?
 
Ma być ale nie zawsze tak jest ale to chyba wiesz?
 
Oilsyn Power Flush niezależnie od wielkości opakowania to ten sam produkt i szczerze nie znam firmy, która do większych opakowań leje co innego niż do mniejszych...
 
Chyba wiem o co może chodzić, jedziemy na wymianę oleju i w warsztacie stoją trzy beczki 208L a olejów do wyboru do koloru tylko kartka na beczce się zmienia zgodnie z życzeniem klienta
 
Nic nie sugeruje,po prostu widziałem na znanym portalu.
 
szczerze nie znam firmy, która do większych opakowań leje co innego niż do mniejszych...
Jak to ? Przecież wszystkie oleje z beczki to jakieś popłuczyny itd a tylko w bańkach 4, 5, i 1L jest pełnowartościowy towar :D
 
Jak to ? Przecież wszystkie oleje z beczki to jakieś popłuczyny itd a tylko w bańkach 4, 5, i 1L jest pełnowartościowy towar :D
Tu chyba bardziej chodzi o to, że jedziesz na wymianę oleju, gość ma na miejscu 30 różnych olei, a na warsztacie tylko 5 beczek :).
 
Back
Top