Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Tak. Rozgrzewasz silnik jazdą, dodajesz płukankę, czekasz 10 minut na wolnych obrotach i zlewasz olej.Należy taką płukankę wlać do ciepłego silnika
@dragster Piszesz jakoś dziwnie .te 10 min wystarcza uzyskać temp. oleju stosowną do spuszczenia
Mam trzy pytania do użytkowników którzy stosowali płukanki do silnika.
1.Skoro nafta sprawdza się jako ,,płukanka" do silnika to czy jest sens stosowania specjalistycznych płukanek np Archoila, albo LM i przepłacać?
2.Po jakim przebiegu silnika należy zastosować płukankę czy mały przebieg silnika np. 12000km i fabrycznie nowym silniku ma to uzasadnienie?
3.A co z smarowaniem silnika w sytuacji gdy jest wlany olej 0W20 bo po wlaniu 0,5 l płukanki na bazie nafty ten olej to już raczej ,,woda''
Nie żebym się czepiał ale drobna uwaga: akcent gościa jest ewidentnie australijski. W prawym dolnym rogu ekranu jest potwierdzenie- domena .auZnalazłem dziś ten materiał o tym, jak płuczą silniki Amerykanie.
12k km można zrobić fajne spustoszenie w silniku co masz na myśli ?1. Jak Binas napisał, plus nikt nigdy na forum z osób znających się na temacie nie przyznał, że nafta się sprawdza, bo tak nie jest. Dodatkowo niektóre płukanki jak Oilem podbijają fajnie Tbn na start dla nowego oleju, oraz ryzyko zatarcia czegokolwiek jest zerowe.
2. 12k km można zrobić fajne spustoszenie w silniku, są oleje, które mają tendencję do zostawiania po sobie lakieru, a 12k km np w mieście to już w ogóle sporo.
3. Bzdura