wlyszkow
Użytkownik
Fakt, że coraz więcej analiz z dawką benzyny w oleju ponad 5% i owszem lepkość leci na łeb ale poziomy metali na ogół jakoś specjalnie w górę nie idą.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Tec 2000A co to była za płukanka?
Był to normalny wjazd do 2 tys max obrotówJeśli nie robił kółek olimpijskich na ręcznym jadąc na podnośnik to nic się nie stało.
Tak, ale na takich płukankach wskazana jest jazda 100-200km a nie 100m wiec jakbym ją zalał to by nic nie dała przez taki krótki odcinek.Lepiej następnym razem płukankę na której możesz jeździć i nie masz obaw jak coś
A drogą ekspresową również?Na AR2820 albo Oilem ReleaseTech Power Flush można 30-60min bezpiecznie jechać a to nie są produkty LL
TEC nawet w instrukcji mówi, że od czasu do czasu na biegu jałowym można podnieść obroty do około 1500, aby lepiej rozprowadzić płukankę w górne części silnika.Był to normalny wjazd do 2 tys max obrotów
Dziś zrobiłem dolewkę Motula. Po pierwszych czterech tysiącach ubyło mi 800ml o ile pamiętam. Dodałem Oilem LL. Dziś wychodzi na to, że ubyło 600ml, czyli 25% mniej. Teraz powoli będę organizował wymianę z plukanką Oilem power flush ale spróbuję ją zastosować jak łysy z M4K . Potem zostanie zalany Eurol pod mniejszy interwał + kolejny Oilem LL.Mój podobnie zaczyna pić od stałych wyższych prędkości, schematy schematami, a spadki to co innego. Pamiętaj coś opisać po. Nie biorę tego jako przykład, ale mamy silniki tej samej marki.
Nie moja wina, że ktoś dopiero po ubytku wiadra widzi braki
Manual=zalecany czas w opisie płukanki.Ale z jakim manualem? Ja nikomu nafty nie polecałem, odnosiłem się do płukanek dostępnych w sklepach i wszyscy zrozumieli.
No pogratulować.Po 1400km brak ubytku oleju. Przegieg trasa 70%.
No dokładnie, mity płukankowe na tych LM powstawały. Przy tu wiedzy i opiniach o AR i Oilem te są lepsze jednak. Jeszcze trochę i jak widzę, to będzie powszechna oferta w ASO na której da się im coś ugrać dodatkowej kasy. Kto by tam czytał zalecenia, czy ich brak.Kiedyś mechanicy mówili ze LM to agresywna płukanka.
Poczytaj od początku, to sam zobaczysz ile osób, płuka kilka razy raz za razem, trzyma po 1h z postojową, czy lata delikatnie od 30min do 1h. Jeśli płukanka bezpieczna to tylko mechanik pomógł.przejechał 100-150m za nim wjechał na podnośnik. Myślicie, że to mogło wpłynąć na kondycje silnika?
Mało jasno tu piszesz. Kolegom chodziło o to, że jeśli obawiasz się przejazdu z Tec2000, to możesz przejść i stosować AR2820 lub lepszą Oilem Flush, bo są bezpieczne w trzymaniu poza napisane 15min, a i jakiś odcinek drogi z nimi można przelecieć. Tak jak pisałem, poczytaj tu wcześniej, takich przykładów jest sporo. To są cały czas postojowe płukanki.Tak, ale na takich płukankach wskazana jest jazda 100-200km a nie 100m wiec jakbym ją zalał to by nic nie dała przez taki krótki odcinek.
Zostało to już gdzieś wyjaśnione. Chyba nawet nie jeden raz. Nie jest to w 100% nafta, czy benzyna.Tak niska cena na to wskazuje jednak dobitnie, nie ma się co czarować.
Akurat takie stwierdzenie jednym umniejsza, a drugie propaguje. Do usuwania większej ilości oleju mogą być i te tanie na ich zapisany czas. Ale do specjalnych zadań ( jazda, lub poza czas z opisu) już nie. Dlatego nie zgadzam się z " nie ma znaczenia, co zastosujesz". Działanie poza usuwanie większej ilości oleju, przy tanich i droższych na pewno będzie inne. Warto by polecając zaznaczać różnice w tym temacie. Skoro w karty AR i Oilem załoga forum ma wgląd, nie widzi nic podejrzanego, a w dane tych tanich nie, to tym bardziej jest różnica. Już polecanie oleju z VOA tu, a bez aprobat, jest mniejszym błędem, bo przynajmniej skład ma dobre opinie. Osobiście jestem za droższymi płukankami i tymi które są bardziej tu opisane/stosowane nie tylko w zadanym czasie i warunkach, jeśli miałem/mam obawy, to takie różnice kosztów nie mają dla mnie znaczenia, to nie jest majątek.Jak chodzi o płukanki postojowe, to z grubsza nie ma znaczenia, co zastosujesz. Istotne, abyś stosował.
akurat w tej kwestii mam porównanie, bo robiłem płukanie naftą.Być może, ale jeśli zwykła nafta z budowlanego kosztuje 4-5pln, to pytanie co w takich za 8pln jest super. Oby to nie była tylko różnica opakowania szkło/puszka, lub sama reklama.
Do usuwania większej ilości oleju mogą być i te tanie na ich zapisany czas.
Pozostałości starego oleju z magistrali. Głównie to jest zadaniem płukanki postojowej.Co usunie w kilkanaście minut płukanka, czego nie może usunąć olej przez kilkaset godzin?
Podejście też ciekawe, tylko jak ktoś ma kanał, albo łatwo dostępne najazdy. Bo ja osobiście na takie zabawy nie mam czasu niestety.Czy płukanie silnika płukanka postojowa za 40-60zł ma sens skoro Olej gm 10w40 można kupić za ok 45zl za 4l do tego płukankę za 6zl. Stary olej zlewamy z plukanka, zmieniamy na gm, potrzymać go w silniku ok 1000 km i zalać z drugą plukanką i wlać docelowy olej?