wiec nie wiem dlaczego nie lejecie regular ON, dolać AR6900-d, który poprawia smarność, liczbę cetanową, ma detergenty itp, a zastanawiacie się nad parametrami paliw premium czy spełniają poszczególne, czy nie. Cenowo wychodzi nawet lepiej lać regular + AR6900 niż od razu premium.
Odpowiem tak: z tego co pisali handlowcy na tym forum, poprawa smarności nie jest jakaś bardzo duża - minus 100uM maksymalnie, a jednak premium z prawdziwego zdarzenia ma około 200um - oczywiście wiem że i na standardowym 460uM diesle robią po 400 tys km, ale warto o tym wspomnieć, LC też dosyć wysoko u naszych producentów się zdarza. Druga kwestia to cena, którą muszę od razu wyłożyć za dodatek, 80-150 zł jednorazowo, a na stacji powiedzmy te 5 zł na zbiorniku. Trzy: jeszcze jestem nie przekonany do niego, bez badań czy dowodów na papierze że faktycznie zawiera tyle i tyle cetan boostera i poprawia realnie smarność. Karta jakości jednak daje jako taką pewność przy paliwach. Nie mówię że go nie zastosuję ale na ten moment nie kalkuluje mi się to. Być może zmienię zdanie w przyszłym roku lub przy następnym aucie