- Marka samochodu
- Peugeot 208
- Budżet/ile litrów
- 200 zł / 5 litrów
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.4 VTi
- Data produkcji
- 2012
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- B71 2290, B71 2312
- Jaki olej masz obecnie
- Total Quartz Ineo ECS 5W30
Samochód od nowości zalewany Totalem Ineo ECS 5W30, najpierw w ASO, potem dalej się tego trzymałem.
Regularne wymiany, zawsze przynajmniej 3/4 na bagnecie.
Tylko chcąc utrzymywać taki wysoki poziom to w trasie musiałbym zatrzymywać się na dolewki bo ostatnio litr poszedł na 1400km.
Myślę czy nie przejść na coś gęstszego, ale boję się o łańcuch rozrządu który na zimnym słychać.
Od początku brał, ale wg. serwisu w normie. Teraz przy przebiegu 71tys. najgorzej przy prędkościach autostradowych bo tylko 5 biegów jest, więc wysokie obroty.
Regularne wymiany, zawsze przynajmniej 3/4 na bagnecie.
Tylko chcąc utrzymywać taki wysoki poziom to w trasie musiałbym zatrzymywać się na dolewki bo ostatnio litr poszedł na 1400km.
Myślę czy nie przejść na coś gęstszego, ale boję się o łańcuch rozrządu który na zimnym słychać.
Od początku brał, ale wg. serwisu w normie. Teraz przy przebiegu 71tys. najgorzej przy prędkościach autostradowych bo tylko 5 biegów jest, więc wysokie obroty.
Last edited: