Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Co rozumiesz na tydzień non stop? Codziennie włączać mu nowy cykl ładowania czy po prostu nie odpinać i zostawić nawet po osiągnięciu 100%? Tryb repair / recond warto używać?Kierunek bdb. Jak okazyjnie kupisz to pewnie ze tak. Tego typu automaty nie robią bałaganu w instalacji.
Świetne efekty daje podpięcie automata na tydzień non stop.
Tomasz Hudy na swoim kanale twierdzi ostatnio że 14,4 jest ok tylko efekty czyli pełne 1,28 g/cm pojawia się później. Bo po takim ładowaniu b. duża gęstość utrzymuje się pomiędzy płytami i trzeba czasu aby elektrolit się wymieszał w całej objętości danej celi.Non stop - wówczas przechodzi na podtrzymanie i aku dostaje dobra kuracje.
Tryb repair to jedyny tryb który warto używać. Samo głaskanie automatem do 14,4 V jest małoefektywne.
Pod warunkiem ze akumulator nie jest w samochodzie. Wystarczy minimalny drenaż i już niweczy ten laboratoryjny eksperyment.Tomasz Hudy na swoim kanale twierdzi ostatnio że 14,4 jest ok tylko efekty czyli pełne 1,28 g/cm pojawia się później
Zwłaszcza ze stopy Ca/Ca sa odporniejsze na elektrolizę.
Amega jest hybrydowa i ma jeszcze antymon na jednej z płyt z tego co pamietam. Mam 62, genialna.
Na Twoim miejscu zaopatrzyłbym się w prostownik transformatorowy (może być nawet radyjko) i choćby lidlówkę.Noco Genius 10 vs Victron Blue Smart 10A vs Optimate 6
Która z wyżej wymienionych do aku Ca/Ca?
To moim zdaniem nic więcej nie zyskasz. Chyba, że będziesz eksploatował akumulatory LiFePo4 to taki Victron będzie jak znalazł.Mam już prostownik transformatorowy i ładowarkę Volta, ale szukam czegoś lepszego i z potencjałem na przyszłość w granicach 600zł.