• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Pytanie do znawców motoryzacji co obstawiacie może być zepsute :)

Grzechocze jakby łańcuch się wyciągnął i tarł o obudowę, a mapy zapłonu się rozjechały. No ale wtedy powinien chęć zaświecić i błąd wałka rozrządu wyskoczyć.
 
A ja mam takie pytanie z innej beczki,
Po kilkudniowym postoju auta, po odpaleniu słychać było stuk przez 2sekundy.
Czyżby góra silnika była sucha czy co innego?
 
Być może hydrauliczne popychacze nie miały wystarczającej ilości oleju. Nie trzymają.
 
Pierwszy raz tak miałem , bede obserwował dalej :p
 
Niektórzy twierdzą, że tak może być na niewłaściwym oleju, zmiana marki pomaga. Ew zrób płukankę przy następnej wymianie. Może jakiś paproch przytkał.
 
Nie, to w 301 peuegocie,
C3 po plukaniu ropą pracuje duzo bardziej miekko i cicho.
Post automatically merged:

@michalm83
Nie,nie ma
To silnik dv6fd 1.6 hdi 99km 8 zaworowy
Post automatically merged:

@Bartos
Zalany olej taki jak w fabryce
Total ineo first 0w30
 
Podepnę się pod temat. Dziś zauważyłem takie pocenie się. Ktoś coś?
 

Attachments

  • 20210625_124138.jpg
    20210625_124138.jpg
    2,3 MB · Odwiedzin: 160
  • 20210625_124125.jpg
    20210625_124125.jpg
    2,7 MB · Odwiedzin: 141
Akumulator ma z 5 lat varta silver
altek 3 lata (mialbyc podobno ori ) ale czuje ze wleciala chinszczyzna . (mechanik wymieniał wiec pewnosci nie mam)

z jumpstartera odpalil bez problemu

auto 2 dni tem uzywane ostro z klima na krotkim dystansie. dzis z garazu nie odpalil.
odpalilem przejechalem ze 20 km bez klimy stal 3 godziny znow troszczke przygasl przy odpalaniu

napiecie ladowania bez odbiornikow 13.9 , z odbiornikami (klima .dmuchawa,radio) 13.5-13.6

strata na kablu + ok35 mV na masowym 20mV (norma 200mV jak mnie nie myli pamiec)

czyli co 3 letni altek glownym podejżanym? czy jednak takie napiecia powinny starczyc i wina aku?o ile dobrze pamietam to alternator z salonu ladowal 14.6 ale glowy za to nie dam. natomiast zaczal piszcze i przestal ladowac wiec konieczna byla wymiana te 3 lata temu

(dodam ze w drugim aucie mam altek ze szrotu 15 letni i podaje bez odbiornikow 14.2)
 
ładownie masz takie średnie,ja zawsze mam 14.4-14.9v bez obciążenia i 14.1v z obciążeniem
 
tak myslalem. ale pewnie na reklamacje sie nie nada (bo nie pamietam dokladnie czy ma 2 czy 3 lata)
wpiepszyli pewnie chinczyka a skasowali jak za dobrej firmy.
 
a co to wogole za auto?, bo fiat stilo np zawsze miał takie ładownie 13.9v bez obciazenia
 
fabia 1.6tdi 2010. ale kojarze tam 14 z grubym groszem bo mam auto od poczatku (chociaz juz wiem ze pamiec rozne rzeczy potrafi podsuwać )
 
nie. moge sprawdzic ogolnie przygazowke zrobilem i nie wzroslo jakos wiele.

przeczytalem jest to alternator valeo


czy tam nie ma jakiegos regulatora napiecia?

Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top