Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Auta flotowe, w leasingu, wynajmie, mają określone przebiegi roczne , im mniejszy tym mniejsza rata leasingu.Przebieg miałem potwierdzony w ASO także miał 100 tys w momencie kupna znaczy nie był krecony licznik Myśle ,że jakość oleju ma duże znaczenie też w eksploatacji. Jak to mówia ,,na oleju nie warto oszczedzać''
Który spadł z lory bo kierowca nie zmieścił się pod wiaduktem i jest szpachlowany. Kto to sprawdzał przy zakupieW Polsce wszyscy kręcą , dlatego kupiłem nowy.
Insignia cdti ?Jeśli silnik ma ponad 200 tys km nalotu nie radzę zmniejszać lepkości .
Ja tak zrobiłem i na ekstremalnie gorącej autostradzie się zatarł , choć to nie było bezpośrednią przyczyną się dopomogło/przyśpieszyło.
Jeździłem na Milleres EE nano 5w40 i chciałem coś udowodnić sceptykom , wlałem 5w30 GM dexos 2 i przy 10 tys od wymiany silnik padł , a odrazu na oleju GM pracował jakby wiadro gwoździ się tłukło , na Milleresie była cisza i świetnie się kręcił.
Nie ej ci obniży spalanie a twój styl jazdy.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Tak, to rowniez nalezy uwzgledniac np. opory wewnetrzne. Dlatego ten temat nie ma duzego sensu.Warunki na drodze nigdy nie są powtarzalne. Jedyna opcja to sprawdzić dwa oleje w laboratorium w kontrolowanych, takich samych warunkach.
Wypływ na ekonomię ma nie tylko lepkość kinematyczna, ale też dynamiczna (HTHS) Istnieją oleje lekko bieżne, które stawiają mniejszy opór pompie oleju.
Zwróć uwagę na jeszcze jeden aspekt, XW30 i XW40 to tylko przedziały lepkości. Może się okazać, że porównujesz oleje, których różnica lepkości jest minimalna (góra przedziału 5W30 vs dolny przedział 5W40)
Mam i miałem ten silnik w Kadjarze i Qashqaiu zalany olejem w ASO w obu 5w40 Elf/ nissan Shell i tak dużego zużycia nie miałem . Tez jeżdżą po mieście i może zima przy częstych rozruchach i dużych mrozach zapędziły się oba w okolice 9,5Samochód fabrycznie nowy Mitsubishi ASX 1,6 benzyna zalany olejem Eneos 0W20 spalanie w granicach 6,2 l /100 km .Po wymianie na olej Amsoil 5W30 spalanie wzrosło do 6,8 l/100km.Samochód codziennie pokonuję tę samą trasę.
Jedyna różnica po zmianie oleju to fakt ,że na oleju Amsoil kultura pracy silnika jest idealna.Jest cicho,miękko łatwy rozruch a na oleju 0W20 silnik terkotał jak w kosiarce do trawy. W drugim samochodzie fabrycznie nowy Renault Clio IV silnik 1,2 benzyna zalany olejem ElF 5W40 spalanie w mieście w granicach 9l/100km po wymianie na olej Elf 5W30 spalanie spadło do 6,5 l/100 km
A skąd takie teorie?powinno spaść spalanie ze względu na nowe świece
Nie wierz we wszystko, co piszą w internecie... Pilnuj ciśnienia w oponach i interwałów wymiany filtra powietrza.Czytałem opinie ludzi