• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Samochód na dojazd do pracy 10 tys. Czyli ekonomia i czysta eksploatacja

Jeśli tak, to nie będzie kłopotu, bo też znam właściciela B5, który sam sobie remont zawiasu robił i części miał od ręki.
 
Octavia I i Golf IV mają ten sam zawias - zwykłe wahacze (ta sama płyta pod Golfa, Octawie, Audi A3 i Leona), natomiast Audi A4B5, Passat B5, Superb - wielowahacz( po 4 na stronę)
@Zielony34 dostęp wahaczy dostępny od ręki. Również sam wymieniam.
 
Last edited:
podobno panewki padają,a tak to niezniszczalny silnik
 
@Michalos12 to zależy od wersji (kodu) silnika, niektóre 1.9 TDI w tych golfach są wolne od tej wady -- także @kepa416 musiałbyś poszukać które 1.9 TDI są dobre, a przynajmniej mogą sprawiać najmniej problemów.
 
No i ruda tez lubi golfy V. Dobiera sie do nich od tyłu. Warto sprawdzić klapę tylną w okolicy podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
 
Przerabiałem to, 1.9 105km ma problem z wadliwymi panewkami, były od innego dostawcy. Silnik BXE. Mniej więcej końcówka produkcji golfa V. 2007-2009. Wymienić i jeździć do miliona.
 
No i ruda tez lubi golfy V. Dobiera sie do nich od tyłu. Warto sprawdzić klapę tylną w okolicy podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Klapa bagażnika to czubek góry lodowej Przede wszystkim progi i drzwi korodują. Zdecydowanie lepiej kupić Golfa IV.
 
Przypominam.. Samochód do 10 tyś a nie 100 tyś zł 😁😁😂
 
Swoją drogą kult VW wszedł tak mocno, że są egzemplarze 1.9 dobijające do 20tys, a przypominam, że samochód ma prawie 20 lat. Więc z tymi 10 tys ostrożnie. ;)
 
Ok Golf odpada BXE silnik najgorsza opcja.

Mam jeszcze Ibize 100km 1.9 tdi 2007r.
 
Pewnie też BXE
 
Też może być bxe, trzeba patrzeć na naklejkę pod podłogą bagażnika. Tam jest wszystko opisane. Ale też równolegle był 2.0tdi i problemów już mniej.
 
Kurde nie mogę tego rozkodować. Żeby sprawdzić vw nie moja bajka. Najwyżej jutro podskoczę zobaczę
 
i problemów już mniej.
Pod warunkiem, że to już będą silniki CR, nie pierwsze PD, w których osiadały i pękały głowice, rozlatywały się pompy olejowe, czy zdychały same pompowtryski ;).
BWV, BVD, BVE, BHW, BMA, BKP, BMP - szroty (wersja alfa),
AZV, BKD, BMM, BUY, BMN - trochę poprawione, ale nadal szroty, (wersja beta)
CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA - a tu już Niemiaszki skończyły swoje testy wersji alfa i beta i zrobili w końcu działające TDI :)
 
Tak tak, CR, chyba wszędzie w vagu jak jest na C to już jest dobrze. 1.6 czy to 2.0.
 
Ja mam Peugeota 1007 1,4 HDi 70ps , ten silnik do 70km/h potrafi latem w 3,5L się zmieścić na trasie .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
W Ibizach 6L po lifcie są silniki BMT 101 km i BLT 130 km. Generalnie niby wszystkie silniki "B" są gorsze od tych na "A". Miałem 6L przed liftem 2003 rok ATD 101 km na liczniku 274 tys. km i silnik trzymał się dobrze, osprzęt też poza altkiem był oryginał. Fabie i Ibizy w silnikach 101 km nie mają dwumasy ;)
 
Toyota Yaris pierwszej generacji 1.4 D4D 75KM, lub Toyota Yaris II 1.4 D4D 90KM.
 
Back
Top