Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jak na stosunek masy do mocy to chla jak głupi.Kia Picanto?
1.4 wolnossący w 207 to praktycznie każdy jest spoko, oprócz THP. Tego to omijaj z daleka. Proponuję szukać 1.6 16v 109KM o oznaczeniu TU5 - pancerna konstrukcja lat 90tych. Wszystkie, które podałem spoko pod LPG.Jak wygląda temat korozji w tych autach i możliwe wady modelu w silnikach 1.4 PB i 1.3 i 1.6 ON?
Elementy tylnego zawiasu są dostępne?Golf IV 2.0 8v 115KM 4x4 + LPG
1.4 VTI to padlina, korozja wychodzi, czasy nierdzewiejacych Peugeotów skończyły się na x06...1.4 wolnossący w 207 to praktycznie każdy jest spoko, oprócz THP. Tego to omijaj z daleka. Proponuję szukać 1.6 16v 109KM o oznaczeniu TU5 - pancerna konstrukcja lat 90tych. Wszystkie, które podałem spoko pod LPG.
Diesel 1.6Hdi 90KM - brak dwumasy, DPF, turbina ze stałą geometrią.
Fiat 1.4 8v 77KM nie posiada hydraulicznej kasacji luzów zaworowych. Stąd ja bym go pod LPG nie brał i lepszy wybór to będzie w tym przypadku 1.3 MJ.
Korozja w tych samochodach nie istnieje, chyba, że były puknięte i coś bylo kombinowane z blacharką.
To VTI rdzewieje a reszta nie1.4 VTI to padlina, korozja wychodzi, czasy nierdzewiejacych Peugeotów skończyły się na x06...
Podobno jest już ciężko z dostępnością wahaczy...Co do tylnego zawiasy w Golfie to nie wiem, ale nie powinno być problemów.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Może to i racja. Chyba popularniejsze z tej stajni z napędem 4x4 były Audi A4 i Octavia pierwszej generacji. Golf IV to faktycznie chyba jest raczej rzadkością. Gdybym sam dorwał poszanowane A4 z 1.8T pod maską, albo Octavię 1.8T\2.0 8V 115KM 4x4, to poważnie rozważyłbym zamianę Laguny.Podobno jest już ciężko z dostępnością wahaczy...
No i to jest chyba najlepsze podsumowanie tej dyskusji.W tej cenie bierze się to co jest w dobrym stanie.
Zawieszenie tak, elektronikę to nie do końca. Większość z tych warsztatów elektromechaniki to ludzie mający wiązki uniwersalne i próbujący robić kasę na odczycie kasowaniu błędów. Pamiętam, jak chciałem zaprogramować elektryczny ręczny w Lagunie, raptem 5 minut roboty z CLIPem. Zapomnij. Musiałem gnać trochę kilometrów od siebie i jeszcze czekać dwa tygodnie na termin. Serio, większość "renomowanych" tłumaczyła się, że oni to właściwie tylko VAGa robią i to też nie całośćZawieszenie i elektronikę z reguły można tanim kosztem naprawić.
Tak, to prawda, ale jeśli już dojdzie do tego, że trzeba będzie to ruszać, to na dwa lata eksploatacji lepiej wziąć 1.3MJ. To jest moje osobiste zdanie. A jeszcze znaleźć kogoś, kto to zrobi DOBRZE to druga strona medalu i ja z tego powodu odpuszczam wszystkie samochody na pośrednim wtrysku bez hydrauliki. Wyjątkiem w tym wypadku jest Honda.Grande Punto to dobry wybór, silnik 1.4 77KM pomimo mechanicznej regulacji luzu bardzo dobrze nadaje się do LPG.
@kepa416 a weź zobacz, po ile teraz latają Bravo II 1.4 16v 90KM. Cudów na dwa lata Ci nie trzeba, dla tych jednostek 300 tysięcy to nie jest powalający przebieg, może więc dorwiesz coś w miarę OK w tych pieniądzach.1.4 95KM lubi się napić oleju, ale to wciąż dobra jednostka.
No to problemów nie będzie. Mam info z pierwszej ręki, jak o Octavię chodzi.Octavia ma te samo zawieszenie z tyłu co Golf IV
Trudno mi się do tego odnieść, ale z tego, co ja wiem od posiadacza takiego wozu, to dostępność jest raczej dobra. Co nie zmienia natomiast faktu, że te samochody wymierają i prędzej, czy później będzie olbrzymi problem. Chociaż Octavia pierwszej generacji była akurat bardzo długo produkowana, bo okazała się ogromnym sukcesem. Passat B5 miał to samo zawieszenie?że już nie ma części do tego zawiasu z tyłu w wersji 4x4