Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Tak. 15 tys. maxPod warunkiem ze trzymasz się standardowego interwału a nie LL, w ASZ też miałem wlepkę o 506.01.
Co nie znaczy, że do innych silników się nie nadaje. Mobil esp 0w40 spełnia Porsche c40, VW 511, Dexos 2, MB 229.51/229.52, ACEA C3. Olej można lać do starego Opla z wolnossącą benzyną, leją to do nowej Corvette, można nalać do większości współczesnych Mercedesów z dieslem, jak i do hybrydowej Panamery.Do panamery turbo z hybrydą zalecaja taką specyfikację
505, 504, 507A jaka norma zastępuje i przewyższa 502 ?
tak, bo jeśli wlejesz na odwrót, to silniki wybuchną... Gdzieś wstawiałem dowody na zastąpienie 505.01 normami 504/507 i jeśli 504/507 zastosujesz w benzynie, która ma dopuszczoną lepkość 0W30 i 5W30, to zdradzę Ci sekret - nie wybuchnie.505 diesel
504 benzyna
507 diesel
504A jaka norma zastępuje i przewyższa 502 ?
W tym wypadku to jest norma 504 ale jako, że zawsze jest to w duecie z 507 to norma 504/507. Natomiast norma 505 i 502 to norma tożsama - 502/505, którą zastąpił duet 504/507.505, 504, 507
Norma 504/507 jest dedykowana zarówno pod silniki benzynowe jaki silniki diesla wiec nic nie ma prawa się stać. Oprócz 0W30 i 5W30 norma ta dopuszcza jeszcze lepkość 0W40 ale olejów z ta norma i w tej lepkości jest jak na lekarstwo.tak, bo jeśli wlejesz na odwrót, to silniki wybuchną... Gdzieś wstawiałem dowody na zastąpienie 505.01 normami 504/507 i jeśli 504/507 zastosujesz w benzynie, która ma dopuszczoną lepkość 0W30 i 5W30, to zdradzę Ci sekret - nie wybuchnie.