Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Zdecydowanie. Oglądając go w roli Jasia Fasoli wielokrotnie widziałem popisy kreatywności, sprytu w temacie rozwiązywania różnorodnych problemów (jazda do dentysty: szybka toaleta w samochodzie oraz załatwienie garderoby , dwuetapowy budzik z czego drugim była para wodna) pojawiających się z powodu czasem niezdarności, niefrasobliwości czy też zwykłego pecha.
Choć poza planem wydaje się być inną osobą: raczej pewną siebie i konkretną to niemniej umysł jest bardzo sprawny. Sporo racji ma (bazując na artykule). Proces unicestwienia samochodów spalinowych dzieje się zdecydowanie za szybko i tu będą podziału skoro opiera się to na pewnego rodzaju wymuszeniu. Poza tym znacznie więcej zła przyrodzie (i istotom wodnistym ludziom) zrobi sąsiad, który napali wieczorem czy w nocy byle czym niż nawet dymiący trochę na niebiesko przejeżdżający gruz, których wcale tak wiele już nie widzę. Jakoś też będąc w dużym mieście nie kaszlę, czy nie czuję podrażnienia zatok wdychając spaliny z silników męczących się w jeździe od świateł (a synchronizacja ich sporo by mogła poprawić w temacie płynności ruchu i samej ekologii) do świateł czy w korku.
Takie spostrzeżenie: skoro są plany ograniczenia ruchu aut to w takim razie dlaczego tyle dróg szybkiego ruchu się buduje ?
Zaczynam imaginować sobie paliwo made by Oilsyn- DNA RACE (jako super premium) i Archoil Flush (lepszy odpowiednik Effecty i innych czyszczących paliw) Może nie taki zły pomysł z tymi paliwami syntetycznymi. "Zamknąć szafę" siedemsetką to byłoby coś. Dobrze, że nie ma katalizatora.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Umwelt Zone czyli jaką umwelplakette nalezy zakupić
To jest zdroworozsądkowe podejście do tematu, a nie ograniczanie/zakazywanie mieszkańcom korzystania z pojazdów bo mają już swoje lata i nalezy je wymienić na nowsze a najlepiej na auto na baterie. W Polsce narracja jest taka: 30 lenie auto przecież to gruz, który truje ... W tych krajach, które my postrzegamy jako bardzie rozwinięte ekologiczne, mamy całkiem inne podejście do zagadnienia.
Dzisiaj wszystko sprowadza się do wepchnięcia na siłę nowej technologii i z ekologią nie ma wiele wspólnego.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Czemu tylko spalinowe???
Idź za ciosem, wszystkie pojazdy wyciąć, te sieczkopędne i napędzane żarciem z biedry - łącznie z kierowcami - też do utylizacji, jak się bawić, to na całego, a co...
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
W sumie to wszystko wygląda tak, że niby nie da rady się dogadać, ale przy odpowiedniej korekcie podejścia z obu stron można na końcu dojść do porozumienia
i jako przykład drobna ilustracja muzyczna do powyższego
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.