Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
obawiam się tylko czy jeśli w silniku zostałoby trochę (np. kilkaset ml) starego oleju z płukanką to czy jazda z taką pozostałością w wymienionym oleju na dystansie 10 000 km (mniej więcej taki mam interwał wymiany oleju) nie wpłynęłaby negatywnie na silnik (mam na myśli pozostałość płukanki).
Co o tym sądzicie?
Oszczędności, to po prostu "gównolit". Jakby ten co to "projektował" miał trochę rozumu to stosując ten materiał mógł dać zewnętrzne użebrowanie południkowe oraz równoleżnikowe i po problemie.Jednoznacznej odpowiedzi nie otrzymałem na to, co mogło być przyczyną
Brawo Marolex, jestem pozytywnie zaskoczony i tym samym z jeszcze większą przyjemnością będę używał.Ostatnio przy wymianie oleju przytrafiła się taka oto niespodzianka:
View attachment 19294
Nie wiem co było przyczyną. Odsysarka przechowywana w garażu, nie stała na słońcu. Olej silnikowy był rozgrzany.
Z ciekawości napisałem do producenta marki "Marolex". Opisałem sytuację, wysłałem zdjęcia poszczególnych elementów. Jednoznacznej odpowiedzi nie otrzymałem na to, co mogło być przyczyną.
Po kilku dniach otrzymałem przesyłkę:
View attachment 19295View attachment 19296
Dodam tylko, że odsysarkę zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym ponad dwa lata temu, nie od producenta tylko od prywatnego sprzedawcy. Nie wiem czy gwarancja jest na taki sprzęt, ile trwa.
Ze strony "Marolex" nie było żadnych pytań o zakup czy zwrot uszkodzonego zbiornika. Po prostu otrzymałem kurierem nowy zbiornik, nie ponosząc żadnych kosztów.
Myślę, że takie podejście zasługuje na uwagę i pochwałę.
Materiał jest bardzo twardy nawet na rozgrzanym oleju. Nie jest plastyczny tym bardziej nas to zdziwiłoZbyt cienkie ścianki zbiornika, zbyt plastyczny materiał.
To błędnie zaprojektowany. Chciałbyś mieć samochód z np. miska olejową zaprojektowaną na 60°C ?Bym może zaprojektowany na temp 60'C. olej mógł mieć 80'C i zbiornik się poddał.
Siły wywołane różnicą ciśnień powinny powodować, iż materiał będzie pracował w stanie sprężystym. Niestety widać, że stan ten został przekroczony, pojawiły się odkształcenia plastyczne wiec nie ma o czym dyskutować.Nie jest plastyczny tym bardziej nas to zdziwiło
W trakcie odsysania zbiornik dostał odkształceń. Czy zostawiłeś go z podciśnieniem i gorącym olejem aż wystygł i wtedy pojawiło się odkształcenie ?Nie wiem co było przyczyną. Odsysarka przechowywana w garażu, nie stała na słońcu. Olej silnikowy był rozgrzany.
Zalezy jak jest w instrukcji. Jesli jest napisane, ze mozna go uzywac do odsysania oleju, ktorego temperatura nie przekracza 60st to do czego się tu przyczepic?To błędnie zaprojektowany. Chciałbyś mieć samochód z np. miska olejową zaprojektowaną na 60°C ?
Jak zrozumiesz dlaczego łatwiej jest zaprojektować, pod względem wytrzymałościowym, obiekt, w którym człowiek może przeżyć na orbicie, niż taki w którym człowiek może się zanurzyć na dno Rowu Marjańskiego to wtedy porozmawiamy.szukasz po prostu dziury w całym
Mówisz ze całe życie źle robię bo spuszczam rozgrzany do 100°C olej silnikowy, a BHP tego zabrania. To co może mam się najpierw owinąć w koc azbestowy.Wyszedł pewnie z założenia że skoro BHP mówi aby nie spuszczać gorącego oleju bo można się połączyć