• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Zawór EGR - dylematy związane z czyszczeniem "zaślepienia".

Przy jakim przebiegu czyściłeś lub masz zamiar wyczyścić zawór EGR?


  • Total voters
    55
@Resi Dzieci w Indiach, Afryce w niewolniczych warunkach wytapiają i pozyskują metale szlachetne z tysięcy ton naszych odpadów. No ale, one nie, nie trują się szkodliwymi związkami i pyłami. Nie puszczaj bąków i nie oddychaj, chociaż o tyle zmniejszysz emisję CO². Chcesz dalej mędrkować?
 
No taki, że to tylko ja przecież jeżdżę i truję otoczenie 🤦🏻‍♂️.
 
@Freeze tutaj problem jest inny. Nie chodzi o kasę tylko o pierwiastek człowieka poradzieckiego w psychice jednego z uczestników dyskusji. Szpanuje co to on do auta tam nie powkładał, ale mentalnie to bieda aż piszczy 🤣
Dno. Twój przypadek to już nawet nie jest skrajność to jest dopiero mentalna bieda i skrzywienie psychiczne. Na twoim miejscu nie martwił bym się o czyjąś psychikę skoro swoją masz przemaglowaną, jeszcze chcesz błysnąć w niewybredny sposób, się trzeba było brokatem posypać czy tam innym pierwiastkiem.
 
@Iron ale mi nawrzucałeś, że się normalnie zamknę w sobie 😆 naprawdę poziom podstawówki leszczu… ja dalej nie dyskutuje bo nie ma o czym.
 
@majki_88 No twój poziom leszcza dla mało kogo jest osiągalny. Właśnie, nie ma o czym, cóż za przebłysk, chyba jakiś pierwiastek rozumu się jednak tam w zaczadzonej emisjami głowie znalazł 🤣.
 
Last edited:
Pogubili się chłopcy w temacie, chcąc udowodnić Ironowi, że czarne jest czarne, że ma jakiś problem, że jest biednym druciarzem i go nie stać. Do tego zszedł ten temat, czyli na dno, ich dno.
 
@Iron skoncz przekonywać wszystkich co do słuszności Twojego wyboru. Uznales, ze tak jest ok, dokonales wyboru, spoko. Sam przed soba nie musisz sie tlumaczyc, innych nie przekonales w 2 lub 3 postach, zakoncz temat.
@Resi jak zawsze, tworzyć błoto i sie w nim taplać. Tylko, ze reszta uzytkownikow forum nie chce tym blotem byc chlapanym. Zapisz się do jakieś Armii Zbawienia i jedź naprawiać świat.....
 
A ty się zapisz do armii zbawienia, która będzie latać po forum za mną ujadać co już zresztą robisz i pojawiasz się zawsze praktycznie po mnie w tematach gdzie pisze, bo nie potrafić zwyczajnie ukryć moich postów.

Ja tutaj nie mam żadnej misji, nie tworzę żadnych tematow. Co najwyżej balansuje forumowy spalinowy aktywizm.
 
@Resi kliknalem Ignoruj na Ciebie, ale ze wszedzie musisz zaczynac syfic, to nie dalo sie zrozumiem o co chodzi w dyskusji, bo z 10 postów, 8 to bylo Twoje biadolenie i caly watek stawal sie nieczytelny....
 
@sprajt2 W żadnym miejscu, nikogo nie przekonuje do niczego ani się nie tłumaczę, słusznie przed sobą nie muszę. Zrobiłem coś dla siebie za swoje, tak chciałem, opisałem, wyraziłem swoje spostrzeżenia i to tyle. Reszta nie pojęła, dla mnie temat był zakończony w momencie przeprowadzenia zabiegu.
 
Nie chciałem dopuścić do takich przepychanek które nic nie wnoszą na forum. Usuwałem posty @Iron ale nie pomogło. Nie siedzę 24H na forum. Na razie jeden odpocznie od tydzień od forum. Co będzie dalej się zobaczy.
 
Wybielania się producentów ciąg dalszy - " Producenci zmuszeni do oszustwa.....DPF vs ekologia "

tak chciałem zauważyć iż nie zakończyła się dieselgate z 2015 ( tylko 11.5 mln aut - motor EA189 ), okazuje się że po aktualizacji oprogramowania ( od 2016 roku ) nadal te silniki trują ponad normę - producent zostawił sobie tzw. "okna termiczne, które dawały możliwość manipulacji wynikami pomiarów, działając w wąskim zakresie temperatur (pomiędzy 15 a 33 st. Celsjusza). W wyższej lub niższej temperaturze recyrkulacja spalin jest ograniczona, co powoduje podwyższenie emisji szkodliwych związków "
https://www.gazetaprawna.pl/wiadomo...ieta-homologacja-silnik-afera-dieselgate.html
Cóż okazało się że niemiecki Urząd TransportuSamochodowego ( KBA - Kraftfahrt-Bundesamt ) podjął lipną/naciąganą decyzję dopuszczająć poprawkę/aktualizację oprogramowania od VW.

drugi temat to filtry dla silników benzynowych ( GPF ) , wątek dla KIA Sportage 1.6 150PS ma 90 stron , w skrócie auta z przebiegiem 30 km ( trzydziestu kilometrów, według użytkowników ) zgłaszały konieczność wypalenia filtra , problem od kwietnia 2022 w lipcu/sierpniu 2023 Kia wydała "Aktualizacja ECM: Poprawa logiki działania kontrolki ostrzegania wypalania GPF" i "Aktualizacja CLU: Poprawa logiki uruchamiania zestawu wskaźników"
https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.php?t=7759

@Freeze trafnie zdiagnozował przyczynę - ekonomia dla każdej ze stron producenci / klienci

również mało popularny temat medialnie ( obok dieselgate ) - Eksport aut do Afryki z holenderskich i niemieckich portów ( trudno powiedzieć że nie są to cywilizowane kraje )
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosc...iejszych-krajow-zamiast-na-zlomowiska/7px8hz9

To tak dla zbalansowania.
 
tak chciałem zauważyć iż nie zakończyła się dieselgate z 2015
To tak dla zbalansowania.
No i właśnie to miałem na myśli, pisząc:
No to pozostaje nam wierzyć "bezstronnym i obiektywnym" ;) naukowcom, np. takim, którzy pracowali dla panzervagena...
które to słowa @Resi w wytłumaczalny tylko dla jego niezwykle błyskotliwego i przenikliwego umysłu połączył z wujkiem Adolfem, prekursorem produkcji benzyny syntetycznej ;)
 
Kiedyś jadąc za Renault Scenic II w dieslu, DPF? Kolor dymu by się zgadzał, zapach też bo się trochę zaciągnąłem przez kratkę 🥲, może UPG? Nie wiedziałem czy wrzucać i gdzie, jak zły temat to proszę przenieść.
 
Stary, nie chcę Ci niczego sugerować, ale Ty chyba masz jakieś zaburzenia 😉
 
Back
Top