@Kaczorek79 Łeee, ja to liczyłem że tutaj 4 tłok się pojawi.
Ale mimo wszystko kawał dobrej roboty, ładnie się prezentują te hebelki.
Kolega ma mito QV 4-tloczkowych zaciskach i w mieście mocniejsze wciśnięcie pedału kończy się zawiśnięciem pasażerów na pasach.
Skuteczność hamulców naprawdę dobra.
W aucie w sobotę ogarnięta wymiana oleju, poprzedzona oczywiście AR2820 (bo znów pojawił się w sprzedaży).
Natomiast w traktorku ogrodowym wymiana dwóch pasków napedowych od przeniesienia napędu na koła, oraz jak już deck z nożami był ściągnięty, aby dojść do pasków od jazdy, to wleciał nowy pasek napędu noży. W końcu można kosić szybko, bo poprzednie już ślizgały...
@JNC_946 Do zwykłej 1.4 16v w zupełności wystarczą. Takie tarcze jeżdżą fabrycznie w Bravo 1.4 150 KM i 2.0 Multijet 163 KM. Mito waży pewnie ze 300 kg mniej i ma tylko 80 KM. Znalezienie 4tłoka sprawnego, bez utlenionych zacisków i gwintów odpowietrzników graniczy już z cudem. Tu dałem 90zł z przesyłką za dwa zaciski, wyglądające, jakby ze 30 kkm przejechały i praktycznie nowe klocki Brembo w zestawie. Aż żal nie dać im drugiego życia.
W weekend zmieniłem koła w Fordzie na letnie, ujeżdżam dalej Falken Azenis FK510 225/40/18, teraz będzie to ich 3 sezon, zrotowałem koła po "X". W Dacii mam całoroczne kierunkowe więc zmieniłem tył z przodem, te które jeździły z przodu miały 6 - 6,5 mm bieżnika, te z tyłu 6,5 - 7 mm, przebieg zrobiony jakoś ok. 15 tys. km na tych oponach od września 2022 roku do teraz.
W dwóch kosiarkach zmieniłem też olej. Zawsze robię to po sezonie, ale w zeszłym roku się nie wyrobiłem. Do jednej kosiarki wlałem mix wszelakich zlewek od począwszy od 0w20 aż do 5w50, natomiast do drugiej kosiarki wlałem resztkę Shella 5w30 RN17 + odrobinkę Amsoila OE 5w30. Filtry powietrza przedmuchane kompresorem, świeże paliwo zalane PB98 + Oilsyn Power DNA w dawce 500:1.
W Dacii umyłem też koła krwawą felgą, dawno jej nie stosowałem i wszystko nie zeszło tak idealnie na myjni bezdotykowej, bedę musiał powtórzyć zabieg.
Zmieniłem koła w Hyundaiu, stalufelgi z Nokianami WR D4 poszły na półkę, ich miejsce zajęły alufelgi z Wetproofami. Oprócz tego dodałem do skrzyni biegów Liqui Moly 2652, po wymianie oleju w skrzyni na Liqui Moly 70W-75W występują niekiedy problemy z wrzucaniem wstecznego. Poprzedni był zalany 75W-90, a przed nim jakiś nieznany wynalazek, na tamtych to w ogóle na zimno biegi wchodziły raz dobrze, raz źle, raz wcale. Na razie przejechane 10 km z dodatkiem, więc ciężko jeszcze ocenić.
Wymieniłem 3 letni filtr powietrza Mann na Blue Print. Pasował idealnie zdjęcia wyjętego z auta 3 letniego filtra powietrza Mann.Kabinówke Kamoka jeszcze nie zakładam bo najpierw chce wyczyścić dobrze parownik klimatyzacji a potem jeszcze przeozonować klimę i wnętrze .
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.