• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
U mnie to samo- wymiana opon na letnie. Fabryczne Pirelli Cinturato P7 SealInside, zostały zamienione na Michelin Primacy 4. Jak to w Michelinach- błoga cisza (zauważalnie do Pirellek choć te głośne nie były) i mega komfort. Na minus na zakrętach trzeba trochę mocniej dokręcać kierownicą, Pirellki miały twardsze ścianki boczne. Pirellki wytrzymały około 70 tys km (samochód ma 113 tys teraz, reszta przebiegu to zimówki). Przelatałyby jeszcze sezon, tylna oś to i jeszcze z dwa, ale na deszczu jazda stała się po prostu bardzo nieprzyjemna, 2,3 bieg w dieslu 400nm i napęd ośka to ciągle mrugająca trakcja- bez sensu. Michały całkowicie rozwiązały problem jazdy w deszczu.
 

Attachments

  • c9f6fa7b-d218-454f-8407-b6a368b64eb2.jpeg
    c9f6fa7b-d218-454f-8407-b6a368b64eb2.jpeg
    154,9 KB · Odwiedzin: 46
Wymieniłem opony na letnie, wybór padł na Kumho Ecsta. Po dwóch latach na wielosezonowych + pół roku na zimowych raczej nie dam się przekonać że całoroczne są prawie tak samo dobre jak sezonowe.
Rozwiniesz po krotce?
 
Chłopaki muszę zamówić tłumik końcowy do nissan note 1.4 2008 rok sąsiadowi. Do wyboru jest
1. Bossal
2. Azmet
3. Walker
4. POLMOstrów

Azmet około 160 zł, Bossal około 220 zł. Dopłacić do Bossal czy Polski Azmet będzie ok? Czy polecacie inaczej, jeżeli tak to proszę o info dlaczego. :))
 
Ja miałem zalożony POLMOstrów w fiacie i nie rdzewiał tak szybko niz fabryczny i byl blosko fabryczny w wyglądzie. Ale to było z 15 lat temu.
 
Zapasy na kolejną wymianę oleju. Tym razem z płynem chłodzącym bo mu kilometry stuknęły i wypada.

Eurol niemal w cenie Amsoila, ale wyglądał na dopakowany. Zobaczymy co w nim siedzi jak zaleję i wyślę na analizę. W ogóle to C2 mi się końcą (z ciekawych), a i filtrów mam jeszcze tylko 4 więc chyba to sygnał żeby się ustatkować i wybrać jakiś olej na stałe :)
 

Attachments

  • 20240412_081443.jpg
    20240412_081443.jpg
    688,9 KB · Odwiedzin: 91
Całość, z tą gustowną serwetką, wygląda jak przygotowana do święcenia w Wielką Sobotę. Laleczka Chucky zamiast baranka? :)
 
Last edited:
Gorzej, postać z anime :D

Właśnie sobie uświadomiłem, że kupiłem Eurola od @tomek evo - Poziom się w forumowym grobie przewraca :D
 
Masz 14 dni na zwrot😉 jaki płyn chłodzący kupiłeś?
 
Shell Premium Coolant LL (P-OAT)
 
Tak mi się zdawało, ale kiedyś był on chyba zielony i w nieprzezroczystej bańce.
 
Kemetyl zmienił może barwnik. Albo zielonego zabrakło. Bo to oni robią go dla Shella.
 
A oryginalny płyn w kijance jaki ma kolor? Generalnie większość Azjatów ma właśnie zielony, dlatego zastanawia mnie czemu mieli by go zmieniać🤔
 
Niebieski. Co wkurza, bo przez gruby mleczny plastik zbiorniczka nie widać czy płyn jest czy go nie ma :D
 
Wymieniłem olej na Orlena Max Expert 5W30 XD , filtr kabinowy Kamoka 9 in 1, filtr powietrza Japanparts, filtr oleju Blue Print i oczywiście dodatek do oleju ;) Mannol 9929 Ester
 
Bez dodatku nie ma smarowania :p
 
Dzisiaj postanowiłem umyć felgi, zaciski za pomocą K2 Roton Pro i pędzelka. Przyznam szczerze, że dość mocny i dobry zajzajer. Pięknie zeszły wszelkie osady z felg oraz z zacisków, nawet jakieś rdzawe zacieki, wszystko zeszło. Został ładny czysty lakier, zaciski odzyskały blask bo mam w kolorze, miedziano srebrnym.
 
Back
Top