Elektronika pomaga ale nie zastąpi reakcji kierowcy.
Pozdrawiam,
Wężykiem, węęężykiem . Na pewno potwierdziło by to sporo osób używających systemów autonomicznych, gdyby żyły .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Elektronika pomaga ale nie zastąpi reakcji kierowcy.
Pozdrawiam,
A ja od dwóch lat w małym aucie testuje budżetowe Barum Quartaris 5 i też dają radę. I takie nasze gdybanie.Wielosezonówki moim zdaniem dają radę ale tylko premium. Niższych bym nie polecił. Testuję przy ostatnich opadach śniegu i jestr dobrze. Na lód to i zimówki nic nie poradzą bez kolców.
Życzę powodzenia jak podczas kontry z ESP odzyskasz przyczepnośćMozna spokojnie przenosic nawyki. Poprostu esp nie pozwoli na założenie tak głebokiej kontry jak bez esp. A kontra musi być z wyczuciem i z odpowiednim wyprzedzeniem bez znaczenia czy jest esp czy nie ma.
nie wiem jak w nowszych i drozszych autach (znaczy wiem poniekad bo najnowsze jakie mialem to octavia z 2017 . ) ale wiem ze sa rozne generacje ESP.Bzdura, czujnik skrętu informuje ESP o kierunku, a koła tego nie potwierdzają, jest dohamowanie tylnego koła.
jak mowilem systemy esp sa stale udoskonalane. cos jak haldex@xtremesystems - pamiętaj że systemy ESP są kalibrowane względem homologowanych opon i nie sądzę, żeby ktokolwiek w Skodzie testował slicki Pewnie w i30N też nie, bo to samochody na drogę.
W Type-R na normalnych (fabrycznych) oponach ESP sprawia, że ciężko jest zgubić założony tor jazdy bez włączania trybów sportowych i ograniczenia/wyłączeniu wspomagania. Jak to jest na slickach nie wiem, nie miałem okazji poprowadzić.
400pln za sztukę ?215/60/r17 i max 400pln do wydania, potrzebuję zakupić całoroczne
Wybrałem sobie 3 typy :
1. Nexen NBlue 4 seasons
2. Kumho HA31 all seasons
3. Falken AS210
Co byście wybrali? A może coś innego?
tak400pln za sztukę ?