Muszę, honda dała dupy. Niby auto odpala ale obserwuję, S/S nie zawsze działa, a komputerem pokazuje skreślony Aku.
W domu mam te podładowywaczke 4A z Lidla. Na święta byłem to podładowałem Aku w 2 autach,w Hondzie 1,5 i peugeocie 1,4 HDi.
Auta jeżdżą, palą. Jednak zainteresowałem się i pomierzyłem napięcie w Hondzie i po tych mrozach przy -6 było 11,98V - LOL!
Ten prostownik Walter ładował 8 h przed nocna zmianą podniósł % naładowania z 45 do 87, a napięcie było 12,6V.
Rozłączyłem i dzisiaj mierzę napięcie przy +8⁰C było 12,29V więc znowu go ładuje .
Zdaje sobie sprawę, że 11 km do pracy to za krótko, że grzane stołki , szyby, lusterka, kradną prąd.
Zastanawia mnie kamera viofo a129 Duo jest podpięta na czuwanie z Aku z tym ogranicznikiem poziomu napięcia ustawiony na 12,8V by nie rozładowywać Aku. Pytanie jak dokładnie on mierzy napięcie, bo tolerancja 0,5V w tym przypadku ma duże znaczenie.
Spróbuję naładować i wysycić na 100% w kilku etapach.
Dzisiaj do wieczora , resztę jutro .
Zobaczę do ilu dojdę .
Mam pytanie do was : w Hondzie jest Aku EFB 12V 60Ah.
EFB należy traktować jak kwasiaka, czy , ładowarka powinna mieć zdolność ładowania 2,6V na ogniwo, czyli 15,6 V napięcie końcowe .
Instrukcja ładowania akumulatora EFB:
Czy można ładować akumulator EFB samodzielnie? - Jak ładować akumulator EFB? Odpowiedź na zadane pytanie opisują następujące czynności...
uruchom.com
Też lubię mieć coś dobrego i Niico jest na celowniku.
Szkoda, że Nioco zaprzestało produkcji modelu 7200 , dla nas osobowych idealny.
Bo po co nam 24V !?
.
A te mniejsze bez możliwości ustawień cold, repair mnie nie satysfakcjonują.
A teraz ładuje tym kolegi:
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka