Ok, jak wspomniałem wcześniej, leciałem dziś na S7. Mam już loga.
Odcinek coś około 120km. Od wjazdu do zjazdu.
Jeżeli kogoś to interesuje to pod linkiem jest szczegółowe przeglądanie logowanych parametrów
log.tunezilla.com
Temp oleju, płynu chłodniczego, otoczenia, prędkość, dystans, czas,
Przed wjazdem na S7 auto już było około godziny w ruchu z prędkościami 90 max.
Trzeba było jechać około 20 kilometrów z prędkościami 120 - 140 km/h żeby temp w ogóle przekroczyła 100 stopni.
Ogólne wnioski z logów są takie:
100 km/h - temp oleju spada lekko poniżej 100 stopni
120-140 km/h - temp oleju oscyluje w okolicach 100-103 stopni
Po kilku kilometrach jazdy z prędkością 150 - 180 km/h olej szczytowo osiągnął 109 stopni
Temp na zewnątrz około 16-18 stopni.
1.9 TDi-PD
Millers EE longlife 5W40 z przebiegiem coś między 3000-4000km
INFO: logi pokazują prędkość zaniżoną o 8km/h w stosunku do licznikowej.
Jak na logu widać 132 km/h to w rzeczywistości jechałem 140 km/h