Haris_Pilton
Użytkownik
- Samochód
- VW Passat B7 2.0 TFSI 211KM CZZB, BMW F30 328i 245KM N20B20, Honda CB1000R SC60, Husqvarna SM610
Całkiem dobra propozycja to 1.4 HDi 68KM. Silnik od początku bez wad konstrukcyjnych, z trwałym układem wtryskowym, oszczędny.
Były montowane w 206/206+/207 - to byłby mój obiekt zainteresowań.
Polecam peugeota 207 z 1.4 hdi. Na pewno nie jest to demon mocy i prędkości,ale silnik jest trwały i oszczędny. Zrobiłem tym autem dwa razy trasę na Bałkany i z powrotem do Polski, byliśmy nim w Kosowie, Macedonii , Albanii. Zjechaliśmy kontynentalna Grecję. Absolutnie złego słowa nie mogę powiedzieć o 207 z tym motorem.
Szwagier miał 207 z 1.6 hdi ale bez zmiennej geometrii turbo i bez dwumasy - też spoko.
Ogólnie nigdy nic złego nie powiem o tym aucie. Nigdy mnie nie zawiodło, choć 1.4 do tej budy trochę za słabe, ale jeśli kryterium wyboru ma być ekonomika w jeździe po powiatówkach - to będzie dobry wybór.
Miałem też 308 z 2.0 hdi 136km, no i tu już imprezy typu wymiana turbo/dwumasy, opiłkująca pompa CR czy lejace piezowtryski mnie nie ominęły.