Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Tylko nie wiem czy jest się czym jarać. Retrofity to nadal w katalogu tylko 1500lm i to o barwie 6000K. Szału nima.Dodatkowe info: EKG ONZ zabiera się za napisanie regulaminu dla retrofitów, co umożliwi ich homologację. Argumentem jest oszczędność paliwa.
Pewnie nie, bo zanim wprowadzą regulamin wozy z halogenami wymrą, poza tym problemy były głównie od palenia świateł w letnich korkach, a po obowiązkowym wyposażeniu w światła dzienne traci to na znaczeniu. W Renówie miałem H7, gdy wszedł obowiązek świateł dziennych - szybko wypalił się odbłyśnik, popaliły się nawet kostki, a żarówki wymieniałem częściej niż olej.Tylko nie wiem czy jest się czym jarać.
Zapewne ma to znaczenie, ledy z CRV świecą tak szeroko, że jadąc drogą na nasypie na długich widzę sarny w polu szykujące się do włażenia pod koła. Ale z drugiej strony taka czołówka ( https://www.armytek.pl/latarki/model/wizard/armytek-wizard-c2-pro-max-magnet-usb-white/ ) pomimo soczewki zaledwie 20 mm i wygaru w pierwszych minutach 4 000 lm nie powoduje tego efektu chińskich ledów, że w ich świetle na mokrym asfalcie człowiek nie widzi nic.retrofit ma jeden lub dwa punkty i to odbijane dopiero od odbłyśnika
Nie będzie nic więcej bo być nie może.Tylko nie wiem czy jest się czym jarać. Retrofity to nadal w katalogu tylko 1500lm i to o barwie 6000K. Szału nima.
Aż muszę obejrzeć jakieś testy jak to się ma do porządnej H7 w realnych warunkach.
Ludzie się jarają, że zmiana źródła na Led zrobi robotę. G prawda. Będzie minimalnie lepiej lub znacząco gorzej.Jak Osram ruszył z akcją to się jarałem jak głupi bo myślałem, że jak LED to już jakiś taki konkretniejszy, a potem się okazało, że do Passata B5 owszem da się legalnie, ale tylko na długie zalegalizowali, a potem się pokazały dane techniczne - 1500 lm - a idź pan w uj z takim wynalazkiem i zrobiłem konwersję na Xenony
Ja jako H4 używam Philips Vision up to +30%. Żarówka ma jedną zaletę, że ilość lm jest bliska górnej wartości po dopuszczalnej odchyłce czyli zamiast 1650 lm jest 1815 lm. Ze szklano-metalowym reflektorem OE robi to robotę . Sama żarówka jest śmiesznie tania i bardzo trwała.W swoich autach, które wymagają żarówek H7, używam Philips White Vision Ultra i nie narzekam.
Nawet jakby takie lampy były dostępne do starszych samochodów to kogo byłoby na nie stać ?Napewno lampa która od podstaw jest zbudowana pod LEDowe źródło światła robi robotę lepiej niż odbłyśnik i soczewka pod halogen. Tego możemy być pewni.
Dokładnie tak! A odbłyśnikom najbardziej szkodzą te żarówki, które potrzebują więcej mocy, np. zamiast jak w oryginalnych 55W wymagają 100W. Natomiast to nie LED robi robotę tylko kształt reflektora oraz wielkość odbłyśnika. Pamiętam jak na początku lat 90tych przywiozłem sobie do pracy używanego Citroena C25, który miał oryginalne, duże, prostokątne reflektory Cibie z ogromnymi metalowymi odbłyśnikami. Siedziały w tych lampach zwykłe żarówki H4 i ten zestaw świecił po prostu idealnie. Myślę, że gdyby go porównać z dzisiejszymi, nowoczesnymi lampami LED to takiej jasności świecenia z pewnością by nie miał, natomiast zasięg drogowych miałby lepszy, a szerokość omiataną przez mijania pewnie porównywalnąLudzie się jarają, że zmiana źródła na Led zrobi robotę. G prawda. Będzie minimalnie lepiej lub znacząco gorzej.
Kolejną kwestią jest, że odbłyśniki często są już matowe lub wypalone, a plastikowy klosz porażony od UV.