luckyboy
Pod nadzorem
- Lokalizacja
- Toruń
- Samochód
- 1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Wystarczy naładować małym prądem do ok 16vWymiana mi się nie widzi gdyż ma niecały rok.
Grom EFB made in KoreaCo polecicie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Wystarczy naładować małym prądem do ok 16vWymiana mi się nie widzi gdyż ma niecały rok.
Grom EFB made in KoreaCo polecicie?
Rozładowany mocno akumulator może przyjąć na wstępie prąd 1/5 pojemności, standardowe ładowanie to 1/10, wysycanie 1/20. Ja ostatnio ładowałem lekko niedoładowany akku 74Ah prostownikiem 12A, to szedł prąd ok. 3,5A przy ponad 15v, czyli idealnieCiekawe czy go przypadkiem nie ubiłem, bo ustawiłem poprzedni prostownik na high.
Tamten prostownik miał 8Amper ale nie wiem iloma ładował.
Akumulator tak się ładował z 4 godziny.
Możesz napisać dlaczego rozważasz zmianę AGM'a na EFB? Poza argumentem ceny oczywiście. Też biję się z myślami czy dokonać takiej zmiany czy jednak zostać przy AGM skoro z takim auto wyjechało z fabryki?Obiecałem sobie, ze jak skończy mi się AGM to wjeżdża właśnie ta Amega EFB
Bez obaw, fizyka reguluje skutecznie prąd samoistnie szczególnie pod koniec procesu ładownia.Tamten prostownik miał 8Amper ale nie wiem iloma ładował.
Nie używam start stop.dlaczego rozważasz zmianę AGM'a na EFB?
ja mialem zwyklego kwasiaka to nic nie musze przeprogramowywać?Obiecałem sobie, ze jak skończy mi się AGM to wjeżdża właśnie ta Amega EFB- oczywiście po przeprogramowaniu sterownika. Bo jest taka opcja.
Post automatically merged:
Do 16V poczekać
Post automatically merged:
Amega7, nawet Amega EFB bo i tak jest tańsza niż słabsza konkurencja.
Trzeba zobaczyć, czy auto kiedykolwiek było sprzedawane z AGM i zerknięcie do softu tez jest opcją.ja mialem zwyklego kwasiaka to nic nie musze przeprogramowywać?
Ja dwa lata temu właśnie zgapiłem się przy wymianie akumulatora i wziąłem zwykły zamiast EFB - nie byłem jeszcze w temacieauto sprzed 10lat bez s&s. byl kwasiak od nowosci wlozylem efb
Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka
Trochę zjeżdżamy z tematu ale też mi się przewinęło, że do 14V można bez obaw ładować dużymi prądami - 0,3 pojemności, tylko pytanie jaka jest faktyczna pojemność i trzeba uważać żeby nie przegapić tych ok. 14V, bo powyżej może zacząć się już grzanie akumulatora.Rozładowany mocno akumulator może przyjąć na wstępie prąd 1/5 pojemności, standardowe ładowanie to 1/10, wysycanie 1/20. (...)
To jest zawsze „zmienna” dlatego trzeba ufać i sprawdzać producentanie było pewności czy Viking był już z serii z odlewanymi plusam.
Ciekawe czy go przypadkiem nie ubiłem, bo ustawiłem poprzedni prostownik na high.
Tamten prostownik miał 8Amper ale nie wiem iloma ładował.
Akumulator tak się ładował z 4 godziny.