Nie zrobiłem w domutycj korków na urlopie bo mi się nie chciało, a teraz aku laduje już 20h i nadal (Noco G3500 , 3,5A) nie skończył ładować. Napięcie przy 0⁰ było 11.93V . 12,2 V w pokoju
Auto kręci na styk, tylko S/S pokazuje przekreślony akumulator.
W sobotę pojechalem po Kaufkandach ze 40 km, co zauważyłem , że w dzień słoneczny z automatu włączył mijania !
A to dlatego , ze wtedy napięcie z altka jest 14,4V, a nie 12,8V , widocznie zmierzył napięcie krytyczne akumukatora i moduł ładowania wysłał komende do ECU.
Aku w niedzielę o 14.00 podłączony, kilka godzin naoiecie ładowania byko 12,8V , a poniedzialek o godzinie 10.37 napięcie ładowania 14,30V - jeszcze nie doszedl .
Cóż montuję tak jak jest i następny weekend powtórka. Fakt , że moc 3,5 A na 60Ah jest za mala , tu by się przydało conajmniej 7A na głeboko rozladowany akumulator....a może się zasiarcza już?
Ten videorejestrator w trybie parkingowym vysysa prąd i teraz tak myślę kabelki mają ten prztyczek co powinien rozłączyć kamere jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V . Prztyczek jest mały i raczej nie ma komputerka z przekaźnikiem, a bimetal ??? Orztyczek ma 3 poziomy rozłączenia napięcia , najniższy 12,5V
Ciekawe jak w różnych temperaturach rozłącza, przy jakim napięciu .
Nic, bede musiał wyłaczyć tryb parkingowy na jakiś czas.
Chyba znalazlem powoda , było nastawione na 12,00V , ciasno ciemno ....to tak ustawiłem .
Teraz dałem na 12,4V i trzeba obserwować.