Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jeśli są w szeregu to nie powinno mieć znaczenia bo ten co ma większa imepdancję będzie odstawał coraz bardziej. Chyba ze są bardzo daleko od siebie i kupę kabli po drodze to warto zamienić.Powinno się je zamieniać miejscami co jakiś czas ale komu by się chciało. Jutro odepnę naczepę i popatrzę na kolor elektrolitu. Ładować tylko ten jeden jak by coś?
Standartowy czas dla RVI/VOLVO E6. 2 lata i akumulatory na śmietnik.Akumulatory mają jakieś +1.5 roku
Większość dla ciężarowych i autobusów ma rok gwarancjiZap dla ciężarowych i autobusów daje rok gwarancji, więc dlatego wytrzymują 2 lata Nie wiem jak inni. Dziś czytałem swoją kartę gwarancyjną.
Przy dwóch akumulatorach żaden nie jest stricte kabinowy. Nie wiem czemu nie mam odcięcia mediów przy spadku napięcia poniżej 24V. Może to jest w opcji i szef nie zamówił takiej.Co te bydlaki tak niszczą akumulatory ?
Któryś jest kabinowy czy co?
Elektronika pokładowa, w E6 RVI/VOLVO często jest też klima z elektryczną sprężarką do chłodzenia na postoju.Co te bydlaki tak niszczą akumulatory ?
Może jeden ma znacznie cieplej?Jakie sprzęty 12V masz na myśli? Ja nie mam nic na 12V po za radiami. A jeśli nawet to jest fabryczna instalacja 12V z dwoma gniazdami 10A
Paradoksalnie to ten drugi może być przyczyna.Jeden się gotuje bo jest wyżej?
View attachment 11814
Trochę je ogarnąłem do foto. Dolalem jeszcze wody mniej więcej na jednakowy poziom taki jak w dolnym aku. Co ciekawe napięcie właśnie ten gotujący ma większe napięcie. Nie mam zbytnio sprzętu do sprawdzenia. Na opornicy wychodzą dobrze. Może trzeba by sprawdzić rano przed rozruchem. Ale zostawiam pod prostownikiem.