wlyszkow
Użytkownik
To był sport wyczynowy ale przy 35ml na 1L efekt jest już bardzo dobry i taka dawka jest zalecana do oleju silnikowego. 8-10% to już dawka do przekładni i mostów nawet do olejów typu SAE 140 i wyżej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Mam Hondę HRV 1,5 , kiedy był nowy pracował bardzo cicho , z czasem zaczęło mi przerywać i coraz głośniej słychać silnik - Honda ma słabe wyciszenie - w trakcie jazdy autostradowej szczególnie te 140 , zwłaszcza na długich trasach robiło się męczące .Witam wszystkich. Nie ukrywam, że po krótkich poszukiwaniach nie znalazłem żadnych wiarygodnych testów dodatków ar9100 i ar9200v2 i zastanawiam się ile w tym marketingu. Mam jednak ciekawe spostrzeżenie przy przejściu z motula 300v5w40 na cfs5w40nt (ten stary nt zanim millers podzielił na cfs i nt+). Silnik 4g63 turbo, temperatura mierzona w misce spadła o jakieś 10 stopni celsjusza. Obecny cfs nt (nie nt+) nie powoduje u mnie zauważalnej różnicy w temp oleju w stosunku do motula 300v, ee longlife millersa lub fuchs titan race pro, wszystkie 5w40). Pytanie, czy dodatki ar9100 lub ar9200v2 mają podobne działanie do starego nano millersa? Czy wiadomo coś o zakresie temperatur oleju w których dodatki archoila spełniają swoje funkcje?
Wolne obroty spadły na 650 , przed wlaniem wskazówka stała około 800 .
Ja myślę , że lepsza kompresja , niższe tarcie i są czyściejsze spaliny , to jakoś to komp ogarnia i reguluje na bieżąco .Mnie to ciekawią takie rzeczy. Czy to możliwe żeby AR regulował wolne obroty?
Koniki zaworów są regulowane śruba jak w każdej Hondzie v-tec , a widziałem że nie ślizgają się po Krzykach wałka rozrządu , bo mają łożyska roczne i sobie jadą po krzywce wałka rozrządu.Może mieć to związek ze sterowaniem pracy zaworów za pomocą oleju, choć musiałby się wypowiedzieć ktoś, kto zna się na tych silnikach.