Ja trzymam minimum 2000 obr; nawet jak dieslem jeździłem.
A to da się inaczej?
Ja też jeżdżąc dieslem staram się nie schodzić poniżej 2000 obrotów, szkoda dwumas katować
.
Co do obciążenia, sprawdzę przy najbliższej okazji.
Z tego co kojarzę, na jałowych obrotach dochodzi do 10%, z klimatyzacją jakieś 15%.
W kwestii dodatków do paliwa czy oleju uznałem, że "one shot" do benzyny raz do roku wystarczy i na tym koniec z dodatkami.
Ja nawet w dieslu zaczynam dochodzić do takich wniosków, ewentualnie dla jakiegoś efektu placebo zostanę przy mannolu. A tak według zaleceń, raz na rok Unik+ do paliwa, przegonić po ekspresówce i tyle. Skąd taki wniosek? Używałem już AR-a, Kleen-Flo, teraz zalałem mannola i...na mannolu może jest subiektywnie trochę ciszej, poza tym na żadnym nie zauważyłem różnic, ani w spalaniu, ani w częstotliwości wypalania DPF-u, ani po ilości syfu w dolocie, ani moja dupohamownia nie czuje żadnych dodatkowych profitów. Kończę co mam i chyba kończę też z dodatkami, ewentualnie, jak mówiłem, zostanie mannol, póki nie zdrożeje
.
A w kwestii dodatków do olei, ostatnio był poruszony temat dodawania AR-a do oleju motocyklowego i
@wlyszkow, pomimo że naprawdę go szanuję i cenię wiedzę, którą posiada, udzielał mi tak zdawkowych odpowiedzi, że kompletnie mnie do stosowania tego dodatku nie przekonał, nawet pomimo, że miałem chęć zalać go do torowej Ninji, której powoli zaczyna kończyć się sprzęgło, tak po prostu dla hecy, ale...jakoś mi przeszło i te 90zł wolę dołożyć do oleju
.