Jeśli chcesz zapakować flaszkę 9400 to do tego ja bym ewentualnie dodał tylko booster z koncentratu 9200v2 i wystarczy z zapasem sporym
No może nie tyle chcę, co rozważam...
na ten przykład jeżeli nowa wersja 9200v2 albo miks racingowy 9100/9200v2 daje porównywalne/lepsze smarowanie (łańcuszek rozrządu - przypominam) to 9400 sensu nie ma, a rozważam je w tym mieszańcu głównie ze względu na ten parametr, no i ewentualnie ze względu na pojawiające się tu i ówdzie na forum opisy sugerujące, że 9400 lepiej się sprawuje na niskich/średnich rpm (domyślnie odczytałem to, że lepiej niż 9100/9200v2 - chyba że źle to interpretuję), a pytanie tyczyło się tego, czy uzyskam na tym jakąś synergię / wartość dodaną mocnych stron w/w produktów, czy coś się pogryzie i będzie kicha...
odnośnie Twojej odpowiedzi, to czy ten "koncentrat 9200v2" to ten racingowy miks z 9100 opisany właśnie jako koncentrat czy sam 9200v2 (to czemu koncentrat???)...
To może inaczej - wersje takie dla wolnossaka, który jeździ w większości miejsko i czasem długa trasa (w obu przypadkach lubię mu od czasu do czasu dać w pi....ę) i która wersja dałaby najwięcej efektu w najszerszym spektrum obrotów/obciążeń...
no i ile tego na 3,5 l oleju w wersjach np. takich:
- sam 9400,
- sam 9100,
- sam 9200v2,
- 9100 + 9200v2 (oba solo dodane do oleju),
- miks racingowy 9100/9200v2,
- 9400 + 9100,
- 9400 + 9200v2,
- 9400 + miks racingowy 9100/9200v2,
Ten ostatni najbardziej mnie kusi
ale żeby w silniku nie zrobiło się jakieś
zapomniałem dodać, że w benie też będzie miksowanko - na 50 l paliwa (verva 98 albo shell vpower racing 100)) poleci 75 ml 6900p (po tym wlanko 10-15 l beny) + 20 ml hybrogenu (dodane do wcześniej powstałej w baku wyżej opisanej mieszanki i dopełnienie beną do pełnego baku)
i jeszcze w kontekście płukania - czy do tego wszystkiego po płukaniu oilemem szybkim ma sens wrzucić na jakiś "międzyczas" (czyli przed zapodaniem miksu docelowego do oleju) płukankę oilem długoterminówkę (na 1 kkm, 2kkm, 5 kkm ??? - żeby to solidnie zadziałało)