w amerykanskich kia czy hyundai 2.0 przejechało 1.2 milion km i jezdzi nadal...Konsultowałem sprawę z gościem co handluje i naprawia te Hyundaie. Potwierdził, że generalnie te silniki zazwyczaj kończą się przy 300 000 km.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
w amerykanskich kia czy hyundai 2.0 przejechało 1.2 milion km i jezdzi nadal...Konsultowałem sprawę z gościem co handluje i naprawia te Hyundaie. Potwierdził, że generalnie te silniki zazwyczaj kończą się przy 300 000 km.
Ale gdzie, u Ciebie? Ty jak coś napiszesz, to nie ma człowiek pewności w jakim języku i czy dobrze zrozumiał.w amerykanskich kia czy hyundai 2.0 przejechało 1.2 milion km i jezdzi nadal...
Absolutnie nie, to tylko kwestia przywiązania, innej możliwości nie ma.logiczna i rozsądna.
Gdyby były od początku zalewane 5w/40, to pewnie byłoby to 400 tys, a może i 500...Konsultowałem sprawę z gościem co handluje i naprawia te Hyundaie. Potwierdził, że generalnie te silniki zazwyczaj kończą się przy 300 000 km.
Jest to robota wymagająca masy obrabiarek i narzędzi. To co widać na filmikach, to złożenie części naprawionych w szlifierniach. Nie ma w Polsce szlifierni, która potrafi zrobić honowanie "plateau", nie wiem jak z dostępem do nadwymiarowych łożysk, by zrobić "legalizację" otworów pod wał i wałki rozrządu.wolę robić sam, jest to zbyt skrupulatna wymagająca dokładności robota a nie szybko do kupy bo następni czekają w kolejce