• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Lsmpy, czy żarówki LED, palniki xenon ktore emituja powyzej 2000 lumenow maja byc wyposazone w spryskiwacze reflektorów i pozycjonowanie.
Dlatego homologowane nie będą świeciły za mocno.

Najlepsze jakie mialem lampy to w Insigni xenon AFL jak orzekrwczalem 120 km/h to 20% mocniej świeciły i to bylo widac ten moment dodania mocy.

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Najlepsze jakie mialem lampy to w Insigni xenon AFL
Ja już z założenia, jak jadę i coś mi zaczyna napierdzielać niemiłosiernie po lusterkach, jestem na 90% pewien, że zaraz dogoni/wyprzedzi mnie Insignia A 😄.
 
Tak , bo przy tym +20% to jesscze podnosi ciut horyzont, żeby świeciły dalej, a mało kto ustawia te lampy prawidłowo... Bo jemu dobrze

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Last edited by a moderator:
a nie masz regenerowane reflektory? bo w insigna A bardzo szybko matowiały.
 
No i są nowe Textary zamontowane, docieranie i zobaczę co warte oraz czy jest różnica miedzy OEM.

Pasta ATE, tloczek czyściutki , nawet smar na nim fabryczny , lekko się wkręcał klucz do cofania (mam zestaw) .
Cofając tłoczek upuszczałem przez odpowietrznik , płyn jasno-żólty czysty.
Teraz docieranie wstępne.
2bf6f1a4bea6e4c6f459ee37bd0ae2de.jpg


Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
W przeciwmglowych wsadzilem H11 (55W) zamiast oryginalnych H8 (35W). Jakiejs porażającej roznicy nie zauważyłem.
 
Wymiana filtrów gazowych w Lancerze. Wpadl oryginalny KME, robota szybka ok 10min.
 
@roming: Bardzo ładnie! Może przyjadę do Ciebie po naukę (i cierpliwość)? :)
 
Płukanka oilsyn, wymiana oleju + ceratec. Miał wlecieć ar9200 ale zostawiłem go na półce, czas przetestować coś od innego producenta.
 
Dzisiaj do C-Maxa rodziców wpadł mój, chyba obecnie ulubieny olej, Shell HU A5/B5 0W30, filtr oleju Purfluxa i kabinówka Filtrona, oczywiście jak to w duratecu 1.6 wpadł też nowy korek spustowy.

Wczoraj pochwaliłem Fabię na forum, dzisiaj rzuciła palenie, piękne kombo, do wymiany dwie cewki, jedna padła całkowicie, druga przebija do masy co jakiś czas, jak zdechły cewki, od razu wymieniam świece, żeby tego było mało wywaliło błąd grzałki od szerokopasmowej lambdy 😄.
Chyba żonie zapłon niedomagał już jakiś czas, bo i oleju przybyło z pół litra, także i tutaj szykuje się wymiana, długo się Eurol nie nabył 😄.

No i trzecie dziecię...Mondeo, ciąg dalszy tańczącego z kunami, plus czeka mnie wymiana świec żarowych, a że wiąże się to z rwaniem kolektora, to wpadł zestaw uszczelek kolektora/pokrywy zaworów, EGR-u, podkładki wtrysków, zapas siuwaksu od Moje Auto do czyszczenia EGR-u, jak już wywlekę górę spod maski, to wymienię od razu poduszki silnika, bo hydrołapa już trochę chyba zaczyna kuleć, a i wtryski pojadą na stół, bo to 250kkm nalotu, warto sprawdzić. Także pracowity październik się zapowiada 😁.

Najgorsze z tego wszystkiego, że mam dostępny tylko blaszak, albo pracę w terenie, bo warsztat zacząłem w tamtym miesiącu remontować 😄.
 
@roming jak spisują się po latach te sceniki? Mocno krzaczy się elektryka? Jak z rudą?
 
Ja zastrzeżeń nie mam.
Mój jest poliftowy - dużo już poprawili w produkcji.
Scenic jest w ocynku, więc jeśli nie było żadnych przygód to ruda nie ma się czym najeść.
 
Last edited by a moderator:
Właśnie mialem napisac, ze patrzac na dosc stare juz np laguny 2, nie widac na nich rdzy.
 
Po np. Punto 2 też nie widać, a podłogi nie ma. Aczkolwiek francuzy zazwyczaj nieco lepiej zabezpieczone. Dużo zależy od tego jak i czy są powymyślane odpływy wody i miejsca gdzie się zbiera syf.

Odnośnie tematu zatankowałem kolejny bak z litrem IPY
 
@roming jak spisują się po latach te sceniki? Mocno krzaczy się elektryka? Jak z rudą?
U mnie w rodzinie swego czasu były same sceniki 2 i nie było narzekań, jedynie częsty problem to czujniki i guziczki w klamkach od HF, poza tym jakiś szczególnych usterek nie było, a duża część przesiadła się na następce
 
Ile tej IPY procentowo się wlewa? I czy jest sens, jeśli stosuje się w miarę regularnie Archoil AR6900-P MAX lub przed rokiem AR6400-P MAX? Bo o usuwaniu wilgoci z paliwa jest mowa dopiero przy nowym Oilsyn Petrol Power DNA (...podczas gdy pakiet stabilizatora paliwa E10, z funkcją eliminowania wilgoci, chroni przed niekorzystnymi skutkami zawartości bioetanolu w paliwach.).
 
Last edited:
@DWojtek w takim wypadku jeśli dodatek uczciwie robi to co ma napisane w opisie to nie ma to totalnie sensu.

W temacie sprawdziłem poziom oleju
 
Back
Top