@JohnJohn tak to 2mm Smartmat. Maty grubszej bym nie dawał, jeżeli już to 4mm dał bym, i jest taki plan, na ścianę grodziową.
Co do samych wnęk nadkoli, wiesz co, nie liczyłem ile mi poszło tej maty, bo mam tego chyba jeszcze ze dwie całe rolki, ale na zdjęciu widać jest taki kawałek bardziej wpadający w pomarańcz i to jest kawałek, który został mi z odcinka 1m² po wyklejeniu drugiej przedniej wnęki.
Ogólnie tak, pracę tego typu warto sobie zaplanować w czasie wymiany zawieszenia, żeby wyciągnąć całą kolumnę, co bardzo ułatwia pracę i pozwala na wyklejenie wnęki dosłownie 3-4 dużymi kawałkami, no i umożliwi dokładne wyklejenie kielicha zawieszenia, a właśnie do kielichów warto się przyłożyć, żeby dobrze zawieszenie wyciąć. No i ja skupiłem się na wygłuszeniu samej wnęki od strony kabiny i silnika, teraz poszedł bym dalej i wyklejał dokładnie całość, łącznie z samym błotnikiem. Pianka jak najbardziej, ale już na same nadkola i też patrząc na mocowania, żeby tą pianką nie uniemożliwić sobie ponownego zamontowania nadkola.
I to tyle, gdybym chciał się tak bawić w purystę i chcąc wydać dużo więcej kasy.
Ogólnie efekt i tak przeszedł moje oczekiwania, dzisiaj na ekspresówce, odcinek 100km, który często pokonuję, zazwyczaj głośność audio miałem ustawioną na 9-10 kresek, dzisiaj komfortowo jechałem na 5-6, także jest naprawdę spoko, teraz drzwi, też będę robił samą matą, bez pianki.
Aha, dosyć istotna kwestia, koniecznie trzeba zainwestować parę złotych więcej na stalową rolkę do dociskania maty, to plastikowe badziewie, które do wszystkiego dorzucają, to się do tarcia chrzanu nadają.